Beste,
Sinds een week de nieuwe zwarte smart wifi modem.
Nu kreeg ik de POA-01-B erbij gestuurd met groen/rood kabel.
maar overal op het forum wordt de POA-254 met rood/rood kabel geadviseerd en dat de AOP vervangen moet worden.
Wat is het juiste advies?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het AOP (btv 01-SET of btv 1 IEC-NL) is up-to-date en hoeft niet vervangen te worden. De POA-254 adviseer ik zelf met name als een versterker in gebruik is en/of als de upstream c.q. het uitgaande signaal van het modem verstoord wordt door de binnenhuisinstallatie. Gebruikelijk voldoet de POA-01-B en is vervanging door een POA-254 niet noodzakelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het AOP (btv 01-SET of btv 1 IEC-NL) is up-to-date en hoeft niet vervangen te worden. De POA-254 adviseer ik zelf met name als een versterker in gebruik is en/of als de upstream c.q. het uitgaande signaal van het modem verstoord wordt door de binnenhuisinstallatie. Gebruikelijk voldoet de POA-01-B en is vervanging door een POA-254 niet noodzakelijk.
Oké, bedankt voor de info.
maar wat is beter de POA-254 of POA-01-B?
want in de gebruiksaanwijzing van het modem staat ook de rood/rood kabel?
De POA-254 biedt enkele voordelen t.o.v. de POA-01-B, maar wordt helaas niet meer toegestuurd. Monteurs plaatsen dit type splitter wel, naast de POA-550 en TPS-258. Het staat je uiteraard vrij om een POA-254 + F/F-kabel rood/rood zelf te bestellen. De huidige situatie is echter prima als je geen problemen ervaart.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.