Mijn abonnement snelheid is 1.000 Mbps Down en 100 Up. Bij de Speedtest, net gedaan, geeft mijn Modem aan: 996 Down en 102 Up.
Mijn Desktop geeft: 935 en 1,02!?
Welke van de 2 is bepalend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn van de E2400 nic twee versies, de v1 en de v2. De laatste is een Realtek controller. Je kunt dat nakijken in de Device Manager. Wellicht zijn daar nieuwe drivers voor nu die killer rommel weg is.
Olá @AndréHH en wat mooi dat gelukt is in veilige modus en daarna de softwarematige boosdoener boven water is gekomen!
Complimenten aan @tobiastheebe & @Verwijderd account & @Steefb voor het meedenken!
Zeker Dennis, door goede hulp met tips van deze meedenkers met pc know how is het goed gekomen, klasse!
Ik kon ook vaak niet of moeizaam inloggen bij veel instellingen en bedrijven, waaronder Vodafone/Ziggo, ook dat is nu opgelost, heel mooi!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.