Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ger47 wrote:
Ik heb een eigen domeinnaam.Gerrit@Tjemmes.nl
Welke poort moet ik gebruiken voor uitgaande post?(SMTP) inkomende is 110.uitgaande 587 werkt niet.
Ook gmail ink=993 en smtp is465?
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Ger47, welkom op onze Community.
Leuk dat je een eigen domein hebt! Het is altijd fijn om lekker aan je eigen webpagina's te knutselen 🙂 Ik raad je aan om niet de Ziggo uitgaande mail server te gebruiken voor het versturen van je e-mail. Deze vorm van e-mail relay kan werken maar we ondersteunen dit niet - we geven er geen service op. Onze server werkt alleen goed met onze eigen e-mail adressen.
De hosting provider van je domein heeft als het goed is alle nodige e-mail instellingen voor je beschikbaar staan, zij leveren altijd een eigen uitgaande mail server.
Ronihd wrote:
Mee eens bij mij is dat mail.hakhoff.nl of .net die heb ik ook 😉
gebruikers-naam wrote:Ronihd wrote:Totaal offtopic: Wat een aangrijpend verhaal op je site :disappointed_relieved:
Mee eens bij mij is dat mail.hakhoff.nl of .net die heb ik ook 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.