Zoals ik al enige tijd geleden gemeld heb, komt er nieuwe firmware aan voor de Fritz!box routers. Momenteel kriig ik twee à drie keer per week een nieuwe versie van de bèta software.
Ik ben vergeten te noteren welke DOCSIS firmware in de productie versie van het huidige Fritz!OS aanwezig is, en ik zou gebruikers van de Fritz!box willen vragen dat even op te zoeken en hier te melden.
Je vindt het onder Internet > kabel informatie.
In de bèta versie van Fritz!OS zit DOCSIS software version: 7.3.5.3.521
Een hele leuke nieuwe mogelijkheid in het Fritz!OS is de mogelijkheid om per LAN device te zien hoeveel het gebruikt maakt van internet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste ceasar,
deze vraag kunnen wij natuurlijk ook beantwoorden.
FRITZ!Boxen met FRITZ!OS 7.57 hebben DOCSIS-Software-Versie: 7.3.1.0.65
FRITZ!Box 6670 Cable met FRITZ!OS 7.63 heeft DOCSIS-Software-Versie: 7.3.5.1.304
Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste ceasar,
deze vraag kunnen wij natuurlijk ook beantwoorden.
FRITZ!Boxen met FRITZ!OS 7.57 hebben DOCSIS-Software-Versie: 7.3.1.0.65
FRITZ!Box 6670 Cable met FRITZ!OS 7.63 heeft DOCSIS-Software-Versie: 7.3.5.1.304
Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam
Dank voor de informatie.
Goed om te weten dat jullie niet alleen de router software steeds verbeteren en van meer functionaliteit voorzien, maar dat ook het DOCSIS gedeelte regelmatig bijgewerkt wordt.
Bij mijn weten komt dat van MaxLinear, en wordt niet door AVM gebouwd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.