Cycloop
Raadgever
  • 261Reacties
  • 2Oplossingen
  • 46Likes

Welk modem is momenteel het beste?

Aangezien we waarschijnlijk binnen afzienbare tijd eigen modems kunnen aansluiten, vind ik het wel leuk mezelf er wat meer in te gaan verdiepen. 

Welk modem is momenteel volgens jullie het beste modem en waarom?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44904Reacties
  • 2659Oplossingen
  • 9689Likes

Dat gaat nog maanden tot een half jaar of nog langer duren, Ziggo is in beroep gegaan.

Ziggo stapt naar rechter om vrije modemkeuze tegen te gaan - Computer - Nieuws - Tweakers

Ziggo stapt naar de rechter; klanten mogen geen modem kiezen | RTL Nieuws

Modems zijn er nog maar 2, voor zover ik nu weet, maar welke Ziggo geschikt zijn, kan alleen Ziggo vertellen: 

FRITZ!Box 6591 Cable | AVM Nederland

FRITZ!Box 6660 Cable | AVM Nederland

Daarnaast zullen andere fabrikanten wachten tot ze werkelijk modems kunnen verkopen in Nederland en tegen de tijd dat dat werkelijk kan, over meer dan een half jaar?, mogelijk korter, mogelijk langer, zijn zouden de huidige, als ze die in een winkel zouden hebben liggen, alweer verouderd zijn en zijn er weer nieuwe modellen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44904Reacties
  • 2659Oplossingen
  • 9689Likes

Dat gaat nog maanden tot een half jaar of nog langer duren, Ziggo is in beroep gegaan.

Ziggo stapt naar rechter om vrije modemkeuze tegen te gaan - Computer - Nieuws - Tweakers

Ziggo stapt naar de rechter; klanten mogen geen modem kiezen | RTL Nieuws

Modems zijn er nog maar 2, voor zover ik nu weet, maar welke Ziggo geschikt zijn, kan alleen Ziggo vertellen: 

FRITZ!Box 6591 Cable | AVM Nederland

FRITZ!Box 6660 Cable | AVM Nederland

Daarnaast zullen andere fabrikanten wachten tot ze werkelijk modems kunnen verkopen in Nederland en tegen de tijd dat dat werkelijk kan, over meer dan een half jaar?, mogelijk korter, mogelijk langer, zijn zouden de huidige, als ze die in een winkel zouden hebben liggen, alweer verouderd zijn en zijn er weer nieuwe modellen.

Bekijk in context

Uitgelicht topic