Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
Nu al 1 dag geen wifi connectie op mijn tv.
Tv geeft aan dat hij verbonden is met het netwerk, echter geen internet.
Wie o wie kan mij verder helpen?
Wifi via laptop en telefoon doet het gewoon.
Ik heb de 4k module.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zou je de volgende instellingen willen toepassen?
Login op je modem: http://192.168.178.1
Vul je modem wachtwoord in dat op jou modem kaartje staat.
(Zit in je modem geschoven)
Voorbeeld:
welke merk tv heb je?
Sony Bravia. Heeft het voorheen gewoon gedaan, echter na een storing bij Ziggo niet meer
heb je de stekker er al 30 seconde uit gehad
Zou je de volgende instellingen willen toepassen?
Login op je modem: http://192.168.178.1
Vul je modem wachtwoord in dat op jou modem kaartje staat.
(Zit in je modem geschoven)
Voorbeeld:
Hoi @Roninjo en welkom op onze Community!
Wat goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en fijn dat @Tom. en @anoniemforum al in de bres springen om te helpen. Heb je de tips al opgevolgd? Hoe gaat het nu? Als het probleem is opgelost dan horen we uiteraard ook graag wat de oplossing is geweest.
Super voor de hulp @anoniemforum en @Tom. !
Het probleem is opgelost dmv de instellingen zoals aangegeven door Tom aan te passen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...