Ik heb meerdere keren per dag de situatie dat het internet wegvalt op verschillende apparaten. Er is dan nog wel verbinding met de wifi maar geen internet. Ik kan er niet achter komen wat de oorzaak is. De Router is dan ook gewoon nog te benaderen.
Ik maak gebruik van een TC7200 Router in router mode waarvan de accespoints zijn uitgeschakeld. De wifi wordt door 3 Unifi accespoints door het huis geleverd. Het SSID en wachtwoord zijn voor alle accespoints hetzelfde.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond @stangrootes,
Allereerst welkom op de Community!
Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega's en dat er een nieuw modem je kant op komt.Top!
Laat je ons weten hoe het gaat met het nieuwe modem?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik vermoed dat de TC7200 aan ht einde van zijn bestaan is gekomen, dit modem wordt direct omgeruild als er problemen mee zijn.
Ziggo kan je een nieuw modem sturen:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
@Rikst Ziggo Zou jij mij misschien kunnen helpen? Moet mijn modem vervangen worden of zijn er nog andere oplossingen?
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller gebruik wilt maken van een nieuw modem.
De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
Goedenavond @stangrootes,
Allereerst welkom op de Community!
Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega's en dat er een nieuw modem je kant op komt.Top!
Laat je ons weten hoe het gaat met het nieuwe modem?
Nieuwe modem goed ontvangen en net geïnstalleerd. Ik laat snel weten of dit het probleem heeft opgelost
Het probleem is met de nieuwe modem niet meer aanwezig. Dank jullie wel voor de hulp en m’n nieuwe modem 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.