Alja
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wel wifi, maar geen internet met de Samsung a70

- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele?

Alleen op de Samsung a70 doet dit probleem zich voor, op de Samsung a8 en de iPhone 6s en laptops en de 10 jaar oude imac van de rest van de familie werkt het wel gewoon

- Speelt het probleem constant of af en toe?
Constant
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele?
Niksmet internet werkt
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur?
Ja een 10 jaar oude airport, die heeft hetzelfde probleem, het lijkt dus aan mijn telefoon te liggen
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alja
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost maar niet via bovengenoemde oplossing. Ik kon ook niet meer inloggen op de modem. Ziggo gebeld zij zaakje op afstand gesplitst in 2.4 en 5 mhz en gereset. Daarna deed alles het weer.

Dank voor het meedenken

Bekijk in context

4 Reacties 4
Beeblebrox
Gedreven Raadgever
  • 821Posts
  • 47Oplossingen
  • 131Likes
Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Posts
  • 178Oplossingen
  • 345Likes
Goedemiddag Alja,

Welkom op de community. :blush:

Ik zie dat Beeblebrox je heeft doorverwezen naar dit topic. Heb je hier het antwoord op je vraag gevonden?
Alja
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost maar niet via bovengenoemde oplossing. Ik kon ook niet meer inloggen op de modem. Ziggo gebeld zij zaakje op afstand gesplitst in 2.4 en 5 mhz en gereset. Daarna deed alles het weer.

Dank voor het meedenken

Bekijk in context

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Posts
  • 178Oplossingen
  • 345Likes
Bedankt voor de terugkoppeling,Alja! :blush:

Fijn dat het is gelukt met behulp van de telefonisch klantenservice! :thumbsup:

Uitgelicht topic