Kimsd
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel wifi geen internet apple

Hoi allen, 

ik ben net verhuisd en ervaar enorme problemen met de wifi. Kan op m’n mobiel (iPhone) nog wel inloggen, maar op m’n werktelefoon (eveneens iPhone) en MacBook niet meer. Eerst deed m’n werktelefoon het nog wel en m’n MacBook pakte enkele pagina’s (ziggo.nl niet, maar Facebook en Netflix wel bijvoorbeeld). 

Nu is mijn IPv6 eruit gehaald en heb ik alleen nog IPv4 en nu doet niks het meer (op MacBook en werkmobiel). Krijg daarnaast continu een melding met inloggen dat de Thomson Speedtouch 780 niet verbonden is omdat mijn DSL-verbinding niet beschikbaar is. Heb overigens een Connect box en zie die Thomson SpeedTouch niet staan. Als ik een website wil bezoeken staat er: ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. 

ik heb al hulp gehad van ziggo medewerkers en heb al de standaard dingen gedaan zoals het modem opnieuw opgestart etc. Geen idee wat ik nu nog kan doen. Overigens geeft het modem ook aan dat er wifi-problemen zijn, maar waar ‘m dat dan in zit wordt er niet bij verteld.

Het is voor mij één grote hokuspokus zoals jullie merken. Ik hoop dat iemand er wegwijs uit kan worden en misschien een goede tip heeft.

alvast bedankt!

0 Reacties 0

Uitgelicht topic