Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Domburg
Level 1

Wel wif maar geen internet op Iphone en Ipad

Anderhalve week geleden zijn wij van KPN naar Ziggo overgestapt. Alles doet het nu behalve internet op de Iphone en Ipad van mijn zoon.
We hebben een connectbox en mediabox XL van Ziggo.
Daarnaast hebben we een deel bekabeld internet, een splitter en een wifi versterker.

Op beide apparaten krijgen wij de melding: Safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is.

Wie kan ons stap voor stap helpen om dit probleem op te lossen?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Domburg,

Welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community!:sunglasses:
Mooi dat het meeste werkt, nu nog even het laatste obstakel eruit halen :slight_smile:

Heb je misschien de Mediabox XL ook verbonden met het modem?
Zo ja, dan kan dat de oorzaak zijn. De Mediabox XL moet namelijk juist niet verbonden zijn met het modem.

Groet,
Evert

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Domburg,

Welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community!:sunglasses:
Mooi dat het meeste werkt, nu nog even het laatste obstakel eruit halen :slight_smile:

Heb je misschien de Mediabox XL ook verbonden met het modem?
Zo ja, dan kan dat de oorzaak zijn. De Mediabox XL moet namelijk juist niet verbonden zijn met het modem.

Groet,
Evert
0 Kudos
Ga naar reactie
Domburg
Level 1
Topicstarter
Dank je wel Evert! Heb via de community opgezocht hoe je de Mediabox ontkoppeld en internet werkte direct op Ipad en Iphone!.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Super! Fijn dat het weer werkt! ?

On Demand, Replay TV en opnames via de Ziggo Go app instellen werkt nu gelukkig nog steeds, of eigenlijk gaat het nu beter werken 🙂

Fijn weekend verder! ?
0 Kudos