Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
efok wrote:
Voor zover ik weet ondersteunt Android juist geen DHCPv6, maar alleen SLAAC. Daar is al veel over te doen geweest, want dat is heel raar, maar Google wil het niet. Dus dit advies gaat hem helpen, omdat DHCPv6 niet werkt op Android, en er alleen IPv4 overblijft, en dat misschien beter gaat (als android niet tegelijk met Ipv4 en IPv6 overweg zou kunnen, wat ik ook heel raar vind). Of het helpt helemaal niet, juist omdat IPv6 op deze manier niet gaat werken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_IPv6_support_in_operating_systems
En over wifi heb je gewoon niks met de APN van je mobiele provider te maken, dus die eerdere tip over de APN settings geloof ik ook nog steeds niet in.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.