Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Francois83 wrote:probeer dit eens Android heeft moeite met ipv4 en ipv6 tegelijk
How to Disable IPv6 on Android
Follow this step-by-step tutorial to learn how to disable IPv6 on Android. For this, you will need to change the APN settings on your Android device to use IPv4 only.
1. Go to your Android device System Settings and tap on “Network & Internet” (1).
2. Tap on “Mobile network” (2).
3. Tap on “Advanced” (3).
4. Tap on “Access Point Names” (4).
5. Tap on the APN you are currently using (5).
6. Tap on “APN Protocol” (6).
7. Tap on “IPv4” (7).
8. Save the changes (8).
efok wrote:Francois83 wrote:Dit geldt voor mobiele netwerken (4G), maar heeft helemaal niks met je Wifi te maken.probeer dit eens Android heeft moeite met ipv4 en ipv6 tegelijk
How to Disable IPv6 on Android
Follow this step-by-step tutorial to learn how to disable IPv6 on Android. For this, you will need to change the APN settings on your Android device to use IPv4 only.
1. Go to your Android device System Settings and tap on “Network & Internet” (1).
2. Tap on “Mobile network” (2).
3. Tap on “Advanced” (3).
4. Tap on “Access Point Names” (4).
5. Tap on the APN you are currently using (5).
6. Tap on “APN Protocol” (6).
7. Tap on “IPv4” (7).
8. Save the changes (8).
Julianaweg1 wrote:
Waar kan ik het IP adres vinden van mijn mobiel? En waar kan ik zien op mijn laptop of het statisch of dynamisch is?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.