@anoniemforum klopt, zie bericht eerder in dit draadje waar ik dit heb gedaan. Prima service. Overigens heb ik een zakelijk abonnement.
@JteU ik heb het nog even nagekeken, op mijn verpakking staat "ConnectBox zonder WiFi". En daar zat dus de UBC1318 in. Maar goed, ik heb dus een zakelijk abonnement.
Na wat pielen haal ik trouwens nu keurig 500/40 Mbit in IPv4 én IPv6 met mijn Ubiquiti UDM Pro router.
En om dan het laatste stukje feedback naar Ziggo te geven: Ik had ook nog even met de helpdesk zakelijk gebeld toen ik IPv6 niet aan de praat kreeg (wat bleek te komen door mijn router, dus niet iets waar Ziggo iets aan kon doen) en daar werd ik niet heel blij van, de medewerker bleef in een soort loop te hangen dat ik nu wel degelijk IPv4 had gekregen naast de IPv6 die ik al lang had. Of hij verwisselde het, of dacht aan de situatie met een DS-lite of zo? In ieder geval kon hij alleen maar dingen uitlezen uit een systeem. Daar bleek het IPv6 vinkje aan te staan. Maar geen techneut die daadwerkelijk de lijn uitlas. Ik heb maar vriendelijk bedankt en opgehangen en het zelf uitgezocht. "Community forum" 1, helpdesk 0. Overigens wisselt het nogal, ik had jaren eerder extreem goede support aan de telefoon, voor internet en televisie, dus het hangt er van af wie je spreekt. Dat is natuurlijk ook het voordeel van een forum, diverse medewerkers kunnen het lezen en diegene die het snapt kan je helpen. Voor de technische oplossing zie https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Bridge-modus-IPv6-en-Unifi-UDM-tip/m-p/895618#M105993, misschien helpt het iemand.