Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Yes, hartelijk dank @Fred3543! Signaaltechnisch ziet dit er zeker niet verkeerd uit. Ook wanneer ik aan de achterkant je modem uitlees, dan zie ik geen gekke dingen. So far so good. Wat mij wel opvalt is dat je een relatief ouder type modem in huis hebt, namelijk de Ubee EVW320B. Dit type modem is geen dual-band modem en kan de wifi dus maar op één frequentie tegelijkertijd uitzenden. Je komt dus zeker in aanmerking voor een ander type modem. Dit zal dan de Ziggo Connectbox zijn. Mocht je dit graag willen, dan geef je maar een gil. Dan ruil ik je modem kosteloos om.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Community! Irritant dat je wifi het wel eens even laat afweten. Daar wil je natuurlijk een oplossing voor! Is het je gelukt om de benodigde info over je verbinding uit het modem te toveren? Dan kunnen we er hier verder naar kijken.
Yes, hartelijk dank @Fred3543! Signaaltechnisch ziet dit er zeker niet verkeerd uit. Ook wanneer ik aan de achterkant je modem uitlees, dan zie ik geen gekke dingen. So far so good. Wat mij wel opvalt is dat je een relatief ouder type modem in huis hebt, namelijk de Ubee EVW320B. Dit type modem is geen dual-band modem en kan de wifi dus maar op één frequentie tegelijkertijd uitzenden. Je komt dus zeker in aanmerking voor een ander type modem. Dit zal dan de Ziggo Connectbox zijn. Mocht je dit graag willen, dan geef je maar een gil. Dan ruil ik je modem kosteloos om.
Dan zijn 130 T3's een serieus punt van aandacht. Als je de signaalwaarden van de Ubee bekijkt lijkt het analoge signaal goed binnen te komen maar wordt de Docsis stroom ergens serieus onderbroken.
Ik ben benieuwd wat een ConnectBox gaat doen. Gegeven dat deze meer kanalen gebruikt en dus gevoeliger is, zou dit probleem wel eens sterker naar voren kunnen komen.
Ik heb het modem voor je omgeruild. Binnen 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem in huis. Houd je mij op de hoogte hoe het gaat met jouw verbinding als je het nieuwe modem hebt aangesloten?
Vanmiddag het nieuwe modem geplaatst , eerste indruk: draadloze snelheid is enorm veel beter ! Even afwachten hoe de stabiliteit is, maar de familie is in ieder geval blij met de verbetering!
Na een maand geen problemen meer te hebben durf ik het aan om te zeggen dat bij mij het probleem is opgelost met de modemruil. stabiel en snel internet - Wifi en bekabeld!