1
Vraag
2
Reacties
FASTING1

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wegvallende verbinding

Sinds ongeveer een week valt mijn internetverbinding steeds weg. Dat gebeurt dan op alle apparaten, PC's en smartphones. Als ik even de stroom er af haal en weer inschakel dan is het weer even goed. Dit gebeurt meerdere keren per dag. Wat kan er aan de hand zijn en vooral hoe kan ik dit oplossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FASTING1
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Ziggo.

Ze denken dat het probleem aan het modem ligt en sturen me een nieuwe.

Hopelijk is het dan opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
jansmarcel
Expert
Expert
  • 852Posts
  • 45Oplossingen
  • 421Likes

@FASTING1  Met de info in je openingspost kan het nog van alles zijn. Van signaal problemen tot je modem, kabels enz.
Welk modem heb je?
Hoe is het aangesloten?
Hoe ziet het eerste punt waar ziggo het huis binnenkomt eruit?
Dit zijn allemaal vragen als we het antwoord weten waarmee we je verder kunnen helpen.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59320Posts
  • 3983Oplossingen
  • 14779Likes

En: Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/... 

FASTING1
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Ziggo.

Ze denken dat het probleem aan het modem ligt en sturen me een nieuwe.

Hopelijk is het dan opgelost.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 13496Posts
  • 1110Oplossingen
  • 3931Likes

Goedemiddag @FASTING1 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik zie inderdaad dat er een nieuw modem voor jou geregeld is n.a.v. het contact met een van mijn collega's van de klantenservice. Laat je anders onder dit topic weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe modem? Indien het nodig blijkt te zijn kunnen wij jou hier weer verder helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.