Na al het een en ander besproken te hebben met de klantenservice ben ik toch benieuwd of iemand hier een andere kijk op heeft.
Ik heb 6+/- maanden geleden dezelfde problemen gehad m.b.t. een wegvallende verbinding op onregelmatige tijden, destijds is er een monteur langs geweest en die is bezig geweest in de kast buiten in de straat.
Ook heeft de monteur binnen in huis voor zover ik weet de splitter vervangen.
Na alle werkzaamheden van de monteur was het probleem ook verholpen voor 6 maanden.
Helaas is het sinds vorige week weer raak en is er dus alweer een monteur naar komen kijken.
Op 6-1-22 heeft hij de connectoren in de GV-EV-kast vast aangedraaid.
Echter is het probleem nog steeds niet verholpen.
Een omschrijving van het probleem.
De verbinding in het hele huis valt uit het niets weg zowel bekabeld als draadloos, Helaas is het voor mij ook niet te vertellen wanneer dit gebeurd omdat het op een dag ook 0x kan zijn en de andere dag veel vaker...
Nadat de verbinding hersteld is valt deze voor een aantal seconden / minuten weer weg.