@KBX458 bedankt voor de analyse wederom.
@Jacob zou het dan betekenen als ik de Ubee uit/aan zet dat alle waardes weer op 0 zouden moeten staan?
Als het inderdaad om een blokstoring ging gisteren, dan kan dat het verklaard hebben.
Ik moet zeggen dat mijn situatie sinds overgang Connectbox Giga naar de Ubee flink verbeterd is. De hickup van gisteren was éénmalig en niet zoals voorheen binnen 1 uur 3 tot 6 keer.
Vorige keer viel me dit op:
Het viel mij vrijdagochtend (29-7) op, toen ik op de storingen pagina keek (Ziggo werkt voor jou | Klantenservice | Ziggo), dat er in de ochtend omstreeks 08:18 een werkzaamheid vanuit Ziggo was uitgevoerd.
Ik heb vrijdag ook de hele dag thuis gewerkt en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in de ochtend voor de modemwissel nauwelijks problemen ondervond (begon ca. 08:30 met werken), en mijn vermoeden bestaat dat er het e.e.a. aan de wijkkast wellicht is gedaan (maar dat is puur aanname vanuit mijn kant)
Die ochtend had ik eigenlijk geen hickups gehad, terwijl ik toen nog wel van de Connectbox Giga gebruik maakte.
Er komt deze avond een Asus AX11000 aan die de Asus RT-AC66U gaat vervangen.
Moet wel zeggen zodra ik hickups had, dit dan zowel bekabeld en op de wifi voorkwamen.
Morgenochtend werk ik weer thuis, en wellicht is het een idee als ik dit even in de gaten houd en dat we misschien daarna evt. een monteur kunnen plannen?
Ik vind het echter ook geen probleem om een monteur langs te laten komen als jullie dit nodig achten.