Hallo allemaal,
Wij hebben een aantal maanden geleden ongevraagd een Connectbox Giga ontvangen, als vervanger voor de 'normale' Connectbox. Zonder problemen geswapped, en alles leek prima te werken.
Echter hebben wij sinds het vervangen van de 'oude' Connectbox last van een verbinding die soms voor een aantal secondes wegvalt, wat voornamelijk tijdens het gamen/voicechats opvalt. Het komt meerdere malen per avond voor, en is behoorlijk storend. Onze computers zijn bedraad aangesloten.
Heb eenmaal eerder na levering van het nieuwe modem contact gehad via de chat met Ziggo Support om het vorige modem weer te activeren, maar dat bleek helaas onmogelijk.
Toegevoegd zijn de verbinding en modemwaardes te vinden en ook het netwerklog.
Mocht iemand dit probleem herkennen zou ik de hulp zeer waarderen.
Groeten,
Robin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@tobiastheebe dank voor je hulp! Goed dat je wees op het niet publiek zetten van deze info. Gelukkig kunnen wij wel achterhalen wat voor modem hier actief was.
Dat was een Compal Connectbox en die is opnieuw te activeren. Dat gaan we niet direct doen, anders moet je direct gaan schakelen naar je oude modem.
Zet voor de zekerheid het S/N nummer tussen haakjes achter de postcode en laat weten dat die erstaan 🙂
Mijn voorkeur gaat uit naar het plannen van een Connectbox Giga monteur en heb die ingepland voor dinsdagochtend. Mocht de afspraak niet passen, wijzigen van de afspraak lukt eenvoudig via Mijn Ziggo. Goed om te weten, deze gaat natuurlijk de verbinding checken en het probleem met het huidige modem op te lossen. Mocht dat niet gaan, deze kan ook een activatie van een ander modem regelen,
Ik verwacht hier geen monteurskosten, aangezien deze op garantie komt van de voorgaande werkbon. Tenzij er natuurlijk extra werkzaamheden gedaan worden.
Dank voor de hulp en het maken van de monteursafspraak. Ik heb de monteursafspraak even doorgeplanned naar vrijdag, want ik kan niet op zulke korte termijn vrij krijgen van mijn werk.
Ik heb het serienummer van het modem achter mijn postcode geplaatst in Mijn Ziggo, dus die zou goed moeten staan nu. 🙂
Als de monteur geweest is zal ik een update posten.
@slobe We zijn heel erg benieuwd wat je bevindingen zijn sinds het monteursbezoek. Werkt alles volledig naar wens of kunnen wij je misschien nog ergens mee helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.