Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
corafrijters
Level 1

Wegvallende internetverbinding

Graag zou ik in aanmerking komen voor een nieuwe modem. wifi valt geregeld weg op mobiel en als ik iets zit te bekijken op tablet valt programma uit en zegt hij geen internet verbinding.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh
Oud Community-lid
Loopt een bekabelde verbinding gewoon door, als de verbinding van je Mobiel of Tablet wegvalt?

Nee: dan is er iets aan de hand met je Internetverbinding.

Ja: dan is het een Wifi-probleem.
Doen Mobiel/Tablet het wel goed in de buurt van het Wireless Access Point?
Verder: hier al eens naar gekeken:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640
en
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/

Zonder een onderzoekje met testresultaten, zal het lastig kunnen worden, zomaar een ander Ziggo kastje los te krijgen.
Proberen kan altijd.
www.ziggo.nl/chat
Snelle response en 24/7 beschikbaar; ook op feestdagen.

Gr Han

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
hanh
Oud Community-lid
Loopt een bekabelde verbinding gewoon door, als de verbinding van je Mobiel of Tablet wegvalt?

Nee: dan is er iets aan de hand met je Internetverbinding.

Ja: dan is het een Wifi-probleem.
Doen Mobiel/Tablet het wel goed in de buurt van het Wireless Access Point?
Verder: hier al eens naar gekeken:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640
en
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/

Zonder een onderzoekje met testresultaten, zal het lastig kunnen worden, zomaar een ander Ziggo kastje los te krijgen.
Proberen kan altijd.
www.ziggo.nl/chat
Snelle response en 24/7 beschikbaar; ook op feestdagen.

Gr Han
0 Kudos
Willem-A
Level 1
het beste kun je daarvoor even met Ziggo bellen. Je zit nu nl. op een klanten-helpen-klanten forum, waarbij wij dit niet voor je kunnen regelen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
0 Kudos
Steefb
Level 20
Slechte wifi zal ook niet zomaar verbeteren met een nieuw modern, invloeden van buiten hebben een grote impact .
0 Kudos