Beste @MTB1988, welkom hier allereerst! Leuk je hier te mogen verwelkomen en goed dat je ons hier hebt weten te vinden voor hulp
Ik begrijp dat je al jaren klant bij ons bent en ook al jaren internet bij ons afneemt. Over het algemeen geen problemen wat natuurlijk enorm fijn is, maar nu helaas toch een kink in de kabel ergens. Dat is erg jammer en het lijkt me bovendien erg irritant wanneer je verbinding meermaals per uur wegvalt. Tijd voor onderzoek, dus!
Ik wil je vriendelijk verzoeken je hoofdaansluiting in beeld te brengen met een foto inclusief splitters, eventuele versterkers en bijvoorbeeld connectoren. Dan kunnen we met je beoordelen of dat allemaal in orde is. Bij het uitlezen van je modem zie ik nogal wat schommelingen in het signaal en mogelijk veroorzaakt dat je huidige problemen. Zie je, op het moment van de problemen, ook lampjes knipperen op het modem? Zo ja, dan kan dat wijzen op een probleem met het signaal.
We horen graag van je!