1
Vraag
2
Reageer en help mee
MTB1988

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallende internetverbinding Connectbox

Beste Ziggo,

We hebben al jaren een internetabonnement van Ziggo. Deze werkte over het algemeen prima. Sinds een week hebben we dat de internetverbinding van de WIFI (er is geen kabelverbinding met een toestel) steeds weg valt. Hoe vaak dit gebeurt wisselt wel. Soms dan hebben we een ochtend of avond geen last, maar veelal komt het voor dat het internetverbinding 3 á 4x per uur wegvalt van alle toestellen (Smartphones, laptops en desktops). De verbinding wordt ook daadwerkelijk verbroken en het duurt enkele minuten voordat er weer verbinding gemaakt kan worden. De WIFI is dan ook korte tijd niet meer zichtbaar in het netwerkoverzicht.

We hadden al de stappenplannen op de website geprobeerd, maar dat lijkt niet te werken.

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden kan worden.

Mvg,

 

Martin

Bijgevoegd netwerkoverzicht

2 Reacties 2
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Beste @MTB1988, welkom hier allereerst! Leuk je hier te mogen verwelkomen en goed dat je ons hier hebt weten te vinden voor hulp 

Ik begrijp dat je al jaren klant bij ons bent en ook al jaren internet bij ons afneemt. Over het algemeen geen problemen wat natuurlijk enorm fijn is, maar nu helaas toch een kink in de kabel ergens. Dat is erg jammer en het lijkt me bovendien erg irritant wanneer je verbinding meermaals per uur wegvalt. Tijd voor onderzoek, dus!

Ik wil je vriendelijk verzoeken je hoofdaansluiting in beeld te brengen met een foto inclusief splitters, eventuele versterkers en bijvoorbeeld connectoren. Dan kunnen we met je beoordelen of dat allemaal in orde is. Bij het uitlezen van je modem zie ik nogal wat schommelingen in het signaal en mogelijk veroorzaakt dat je huidige problemen. Zie je, op het moment van de problemen, ook lampjes knipperen op het modem? Zo ja, dan kan dat wijzen op een probleem met het signaal. 

We horen graag van je! 

MTB1988
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Het probleem is vanzelf weer overgegaan. Sinds maandag hebben we geen problemen meer. Beter van.

 

Toch bedankt voor de moeite!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic