1
Vraag
2
Reacties
Martink

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wegvallend wifi/internet - modem op versterker aangesloten

Beste,

 

Regelmatig valt de wifi heel kort weg, bij muziekstreamen is dat heel vervelend. Nu lees ik op het forum dat dit vaak te maken heeft hoe het modem (connectbox) op het AOP- aansluiting in de meterkast is aangesloten. Bij ons is deze aangesloten op port 1 van de antenneversterker en deze is weer op zijn beurt aangesloten op het AOP,  Ik begreep uit de adviezen van de experts dat dit niet de juiste manier meer is tegenwoordig, en dat het beter is om een splitter te gebruiken. Mijn vraag is welke splitter ik het beste kan gebruiken en waar ik deze kan kopen.

 

Martin 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Martink en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum voor het stellen van je vraag! Zo te lezen heeft onze expert @Bert al het nodige met je nagelopen en heb je van ons een POA1-B splitter en een nieuwe coaxkabel voor het modem nodig. Ik heb deze aansluitmaterialen gelijk kosteloos toegestuurd. Binnen 3 a 4 dagen ontvang je de splitter en coaxkabel dan met de brievenpost in huis.

Deel je jouw bevindingen in dit topic zodra je alles hebt aangesloten met de nieuwe materialen?

Bekijk in context

Uitgelicht
Martink
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag, 

Splitter ontvangen en geïnstalleerd en werkt super.

Bedankt voor de oplossing.

 

Mvg

Martink

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die hoef je niet te kopen.

Ziggo stuurt je die gratis op met een nieuwe passende kabel naar je modem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen de juiste materialen verstuurd worden en kan gezien worden of er nog meer moet gebeuren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Martink
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoy Bert,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wat foto's  bijgevoegd.

 

Mvg

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat wordt duidelijk een POA 01 B met een groen/rode kabel naar je modem.

Een moderator die hier morgen lanskomt, kan die naar je opsturen.

 

Om nu naar je modem waarden vragen is niet zinvol, omdat straks alles weer nieuw aangesloten zit.

Mocht je straks toch nog problemen ervaren, laat het dan hier weten.

Martink
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Bert

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Martink en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum voor het stellen van je vraag! Zo te lezen heeft onze expert @Bert al het nodige met je nagelopen en heb je van ons een POA1-B splitter en een nieuwe coaxkabel voor het modem nodig. Ik heb deze aansluitmaterialen gelijk kosteloos toegestuurd. Binnen 3 a 4 dagen ontvang je de splitter en coaxkabel dan met de brievenpost in huis.

Deel je jouw bevindingen in dit topic zodra je alles hebt aangesloten met de nieuwe materialen?

Martink
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag, 

Splitter ontvangen en geïnstalleerd en werkt super.

Bedankt voor de oplossing.

 

Mvg

Martink

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic