Internet valt geregeld weg. Precies als het modem aangeeft dat er critical meldingen zijn T3 en T4. Ben hier al meer dan een jaar mee bezig en ze zeggen dat het aan de coax kabels ligt. Maar na het verkrijgen van de nieuwe box gebruiken we geen coax meer. Het treedt dus alleen en
altijd op bij de critical medingen. Kunnen we dit oplossen a.u.b. Wordt er een beetje moe van.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank je voor de moeite om het te melden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel droevig wordt van de situatie.
Ik betaal natuurlijk al jaren voor een belabberde service blijkbaar. Nu willen ze ook nog eens een monteur langs sturen die ik volgens de mail moet betalen. Moet ik er zelf weer achteraan bellen. Het blijft maar doorgaan.
Hoe krijg je dit als bedrijf voor elkaar. Er gaat zoveel mis. Het lijkt alleen goed te gaan in de community.
Groet.
lees effe goed in de mail wat er staat als het goed is staat er dat alleen kosten gerekend worden als de oorzaak in het klantdomein is te vinden
U heeft de hulp van onze monteur ingeschakeld voor extra service. Hij zorgt ervoor dat alles helemaal goed werkt in huis. Het starttarief van deze monteur is € 40 inclusief btw. Dat zijn de voorrijkosten en het eerste half uur werk. Is hij langer bezig? Dan betaalt u € 15 inclusief btw per opvolgend kwartier. Heeft u betere kabels en versterkers nodig voor perfecte wifi of beeld? Dan betaalt u daarvoor alleen de lage kostprijs. Onze monteur zorgt dat alles perfect werkt. U krijgt 2 jaar garantie op het materiaal en 28 dagen op het uitgevoerde werk. De kosten van de monteur en het materiaal vindt u inclusief BTW terug op de maandelijkse factuur.
Ik lees het er niet uit. Zal wel een nieuw format zijn die je nog niet kent.
@sanderdr8 Hier is overduidelijk sprake van een menselijke fout en is er een verkeerd proces gekozen waarvoor mijn excuses. Ik heb de afspraak geannuleerd. Begrijp ik het goed dat je ondanks de noodvoorziening alsnog uitval ervaart?
Klopt. Geen verbetering. T.o.v. voor de noodvoorziening. Dus nogmaals doormeten is nog niet zo'n gek idee.
Goed dat je dit opmerkt. Aangezien de openstaande kabelschade al bij de aannemer ligt, is de aannemer verantwoordelijk voor het goed opzetten van een noodvoorziening.
Ik zet het door naar de afdeling die nauw contact heeft met de aannemer. Binnen enkele dagen wordt er contact met je opgenomen.
Hoi @sanderdr8
Ik heb een kijkje genomen maar zie helaas nog geen ontwikkelingen. We hebben contact gezocht met de aannemer met het verzoek z.s.m. contact met je op te nemen. Ik hoop dat er snel ontwikkelingen in de goede richting volgen!
Hi @sanderdr8
Ik heb inmiddels terugkoppeling gehad van de aannemer. Helaas zal het niet heel makkelijk zijn om de noodvoorziening snel aan te passen en te zorgen voor een vlugge structurele oplossing omdat er vergunning aangevraagd moeten worden. Ik ben voor je aan het kijken of we je tijdelijk een 4G-router (KeepGO) kunnen leveren zodat je stabiel online kunt zijn. Zodra ik meer weet laat ik het aan je weten.
IK heb reactie gehad van mijn collega's, er is voor jou een 4G-router onderweg @sanderdr8 Deze kun je nu allereerst gebruiken om stabiel online te zijn. Ondertussen loopt natuurlijk ook het kableschade proces om uiteindelijk te zorgen voor een structurele oplossing.
Dat is goed om te horen. We wachten af.
Top. Hij is gearriveerd. Bedankt. Een probleempje is dat de mini niet werkt op een vreemd netwerk. Dus Tv blijft nog gestoord. Is daar ook een oplossing voor? Groet.
de next/next mini werkt op ziggo internet zou ook moeten werken met eigen router moet die wel aangesloten zijn op ziggo modem
Mr._Chip. Niet het hele verhaal gelezen neem ik maar even aan? Groet.
ik doelde op de opmerking
Een probleempje is dat de mini niet werkt op een vreemd netwerk.
Hi @sanderdr8 Goed om te horen dat je een werkende internetverbinding hebt. De Next mini kun je daar inderdaad helaas niet mee verbinden, ik heb specifiek daarvoor geen oplossing helaas. Mogelijk doe je dat al, maar ik raad je dan aan op mobiele devices gebruik te maken van Ziggo GO.
@sanderdr8 Even een tussentijdse update. Zojuist heb ik gebeld met de aannemer om te vragen wat de stand van zaken is en hoe het ervoor staat met de planning.
De aannemer liet mij weten dat de nieuwe kabel al eerder moet afslaan, hiervoor moest opnieuw een vergunning worden aangevraagd bij de gemeente. Ze zijn hiervan nog in afwachting. Ik houd het in de gaten.
Top. Super bedankt voor de update.
@sanderdr8 Het is al even stil geweest, waarvoor excuses. Ik heb zojuist opnieuw met de aannemer gebeld wat de laatste stand van zaken is. Zij gaven aan dat het een flinke operatie betreft, waarbij niet de eerder genoemde 60 meter, maar ruim 150 meter kabel vervangen gaat worden.
Er is vorige week een voorschouw uitgevoerd samen met de gemeente. Deze voorschouw wordt verder uitgewerkt tot een definitief herstelplan wat de gemeente opnieuw moet beoordelen. Op dit moment ligt dat bij de werkvoorbereider en zijn we nog in afwachting van de definitieve vergunning om te mogen starten.
Gelukkig dat er nog iemand functioneert bij Ziggo Vincent. We wachten rustig af en kijken met grote verwondering naar de klantenservice van Ziggo.
Iemand een idee hoe ik dit probleem bij Ziggo aan de kaak kan stellen en als klant serieus genomen wordt?
Groet,
Sander
@sanderdr8 Ik heb opnieuw contact opgenomen met PloegGo. De huidige status is dat de aannemer niet van start mag gaan, omdat de gemeente niet akkoord gaat met een boring. De situatie ligt dus aardig gecompliceerd omdat de herstelmogelijkheden gering zijn. Het ligt bij een andere afdeling van de aannemer die met de gemeente een beslissing moet nemen. Daardoor moet ik opnieuw een beroep doen op je geduld en dat spijt me oprecht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.