1
Vraag
2
Reacties
Lint_64

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Wegvallen van internetverbinding en traag laden van webpagina's DEEL 2

ruim 5 maanden geleden heb ik hier een vraag gesteld over “Wegvallen van internetverbinding en traag laden van webpagina's”. Onder deze topic-naam heb ik toen ook informatie met jullie gedeeld over mijn bevindingen van extreem veel T3 meldingen. Aangezien dit topic is gearchiveerd start ik nu een DEEL 2 topic.
Wat is er gebeurd in deze 5 maanden:
ik heb uitgebreid gecommuniceerd met de klachtenafdeling van Ziggo.
er zijn diverse metingen uitgevoerd door monteurs, Er zijn aanpassingen gedaan aan de wijkkast en kabel, maar het gegeven blijft dat is dagelijks te maken heb met veel T3 meldingen, traag ladende pagina’s en wegvallende verbinding.
Ik heb vanaf eind juli 2020 een bestand waarin ik alle meldingen bijhou
Over deze periode van 6 maanden  ervaar ik ruim 1700 !!! T3 meldingen. Laatste stand van zaken vanuit Ziggo is dat mijn verbinding er goed uitziet en dat een laatste check van de monteur nog mogelijk is, maar dat ziggo geen noodzaak ziet voor verdere actie. Vandaar dat ik mij wederom tot jullie richt in hoeverre 1700 T3 meldingen over 6 maanden nu normaal is of niet,  
Hopelijk kan iemand vanuit de Ziggo community een reactie geven

66 Reacties 66
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, ik lees inderdaad ook terug dat het om een inmiddels bekende storing gaat. Sorry hiervoor, de verwachting is dat het vanavond is opgelost. Er wordt aan gewerkt:

Lint_64
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

inmiddels vandaar wel volop storing ondervonden. en nu in mijn modem opeens 180 T4 meldingen (over 3 kanalen verdeeld)  naast ook T3 meldingen, Bvolgsen site zou de storing zijn opgelost, maar de T4 meldingen zijn zo te zien van na  het moment oplossen storing , blijft vreemd 

Lint_64
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ter info: nu; na een herstart, zit het modem weer in "partial bonding"

storing is wat mij betreft dus nog NIET opgelost 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Lint_64

 

Ik zie dat je dossier in beheer is bij mijn collega's van de klachten afdeling. Het is niet verstandig om vanuit 2 kanten aan 1 hetzelfde probleem te werken.

In dit geval laten we het over aan onze collega's gezien hun handelingen en dossier. Er wordt vanuit het team contact met je opgenomen over het vervolg en gemaakte afspraken.

Lint_64
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Jamyla; Tot op heden is vanuit klachten alleen aangegeven dat eraan wordt gewerkt en aangezien we in onze miniwijk sinds de plaatsing van de extra straatkast eigenlijk eerder meer problemen dan voorheen en er juist vanuit het forum fijn inhoudelijk meegekeken wordt met wat ik signaleer in mijn modem. Op het moment dat vanuit de andere afdeling ook inhoudelijk (via dit forum of per mail wordt gecommuniceerd vind ik dat ook goed, maar dat is tot op heden niet gebeurd, vandaar mijn initiatief om juist hier mijn bevindingen ook te plaatsen. Dus graag van jullie zijde aangeven dat ik via dat team inhoudelijk op de hoogte wordt gehouden. 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Lint_64

 

Ik heb het verzoek bij de betreffende collega neergelegd contact met jou op te nemen voor verdere inhoudelijke communicatie. Wanneer zij weer aanwezig is zal er contact worden opgenomen.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

@Lint_64  schreef:

Ter info: nu; na een herstart, zit het modem weer in "partial bonding"

storing is wat mij betreft dus nog NIET opgelost 


Hoe staat het er nu voor @Lint_64, ik kreeg een berichtje van mijn collega dat de problemen nu toch echt eindelijk opgelost zijn. Klopt dat?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic