Gerald van hoof

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallen van de monden technicolor

Ik heb de laatste paar maanden het probleem dat mijn technicolor modem regelmatig de WiFi laat wegvallen ook verdwijnt dan mijn internet vast via de modem bij herstarten van de modem werkt alles wel weer. Wat opvalt is als het gebeurd de modem compleet wegvalt incl lampjes en daarna herstart. De ene keer weer gewoon internet de andere keer moet ik hem nogmaals herstarten. Ook lijkt het dat het de laatste tijd trager gaat voordat websites etc, openen.

kan er mij een nieuwe modem worden toegestuurd?.

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30767Posts
  • 2150Oplossingen
  • 15382Likes

De TC7200 is verouderd, je kunt kosteloos een nieuw modem (Connect Box) aanvragen via een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan een upgrade toe:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Gerald van hoof! Welkom nog, hier op de Community 🙂

Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega van mij via de Mijn Ziggo app en dat een nieuw modem voor je besteld is. Ik hoop dat je problemen hiermee als sneeuw voor de zon verdwijnen. Weet dat we hier voor je klaar staan mocht je toch nog ergens problemen mee ervaren met het nieuwe modem!

Uitgelicht topic