Hallo,
Ik heb al geruime tijd (+/- 2 maanden) last van een wegvallende internet verbinding, probleem zowel op de wifi als bekabeld.
Internet aansluiting “loopt” via een Ziggo Connectbox en een splitter naar het AOP (andere aftakking gaat naar ene Mediabox)
internet reliability test met
StarTrinity.com laat zien dat de verbinding gemiddeld 5 keer per dag tussen de 2 en 15 minuten wegvalt. Op dat moment is knippert het groene lampje met de twee pijltjes op de voorkant van de connectbox
Na contact met de Ziggo helpdesk de splitter en aansluitkabels vervangen, ook de Connectbox rechtstreeks op het AOP aangesloten, dit heeft het probleem niet opgelost.
Hieronder screenshots van de Netwerk status op de mediabox. Probleem is alleen dat iedere keer als ik een storing heb de connectbox “reset” en alle errors weer op nul staan. Ik heb wel tot 56 stuks T3 time outs gezien op kanaal 2 t/m 6 (met 5 stuks op kanaal 1)
Alle hulp en of suggesties zin welkom