Wifi kan mijn Bresser Pro Wifi Weerstation met 7 in 1 buitenstation niet vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Speciale tekens in het wachtwoord was in een eerder topic (Weerstation Bresser synchroniseert niet) inderdaad de oorzaak.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heeft het wel gewerkt?
Als het een nieuwe installatie is kan het zijn dat je een wifi wachtwoord gebruikt met speciale tekens erin.
Dat is wel eens een probleem geweest.
Speciale tekens in het wachtwoord was in een eerder topic (Weerstation Bresser synchroniseert niet) inderdaad de oorzaak.
Hallo, het is een nieuw weerstation en er staan geen speciale tekens in het wachtwoord.
Er staan geen speciale tekens in het wachtwoord.
Misschien kom je verder met mijn suggesties in het topic waar ik in mijn vorige reactie naar verwees. Kun je anders duidelijker aangegeven wat het probleem is?
De verbinding met de buitensensor gaat overigens via een afzonderlijke frequentie/verbinding (868 MHz) en heeft niets met Wi-Fi te maken. In het display zie ik verder wel een verbinding met het buitenstation.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.