Goedenavond,
vanavond weer uitval verschijnselen tussen 20:25 en en 21:45 tijdens Netflix kijken. Dit was een maand geleden ook en toen bleek er ruis op de lijn te zitten.
Geen gekke meldingen bij Allestoringen Netflix.
Ik hoor het graag weer.
groet,
Arnold
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Arnold711 hoe kijk je naar netflix, welk apparaat gebruik je ervoor?
Hallo jansmarcel,
bekabeld aangesloten op de Apple TV4k.
groet,
arnold
Ervaar je het probleem ook als je het met de apple tv via wifi doet?
En zijn er andere apparaten of apps die hetzelfde probleem hebben?
Rond die tijd kijken wij altijd Netflix. Dus geen idee of andere apps ook last hebben. Ik heb de app wel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Verder luister ik de hele dag naar de internet radio zonder problemen.
Dan zou je bijna gaan denken dat de internet verbinding op zich goed moet zijn.
Heb je op een ander apparaat icm netflix ook vergelijkbare storing?
Ik heb niet getest of dit ook op dat moment op mijn iPad ook niet goed gaat. Zal dit testen als het weer gebeurd.
@David , ik heb nu weer uitval op alle Apple apparaten. Gestart om 13:45. Zou jij kunnen zien aan jullie kant wat dat is?
Apart, ik hoop dat David je er meer over kan vertellen. Ben wel nieuwsgierig naar wat het is of is geweest. Dus mocht je merken dat het probleem opgelost is. Laat het even weten dan kunnen anderen er ook weer mee geholpen worden.
Ik kijk al m’n streamingdiensten via m’n bedraad aangesloten Apple TV’s en soms hebben sommige streamingdiensten wel eens last van haperingen. Meestal is na een herstart van de Apple TV het euvel verholpen.
@Arnold711 als u het heeft over bedraad aangesloten; is uw Apple TV rechtstreeks via het modem aangesloten of zit daar nog een switch tussen?
Hallo Wim,
er zit idd een switch tussen en daar heb ik alle kabels opnieuw bevestigd.
Heb je de mogelijkheid om de apple tv rechtstreeks op de modem aan te sluiten om te testen of misschien de switch de boosdoener is?
Goedemorgen @Arnold711
De afgelopen dagen hebben we niks meer van je vernomen in het topic ondanks de geboden hulp van @jansmarcel 😞
Mocht je nog hulp nodig hebben zou je dan de laatste vraag willen beantwoorden? Zo kunnen onze leden je van het beste advies voorzien.
Goedemorgen @Jamyla en @jansmarcel ,
excuus voor de late terugmelding. Ik was druk met andere zaken.
Ik heb de aansluiting rechtstreeks op de Apple TV gezet en daarna geen problemen ontvangen. Het is dus blijkbaar de switch die problemen geeft. Daarna alles wel weer op de switch aangesloten, wel een andere volgorde, en nu ziet het er goed uit.
Dank voor het meedenken!
Je maakt me nu wel nieuwsgierig.
Wat bedoel je met "een andere volgorde"?
In ieder geval top dat het werkt.
Ik heb 8 aansluitpunten, blijkbaar zit er eentje in die de storing veroorzaakte. Die heb ik nu leeggelaten.
Ahhh duidelijk. Ik snapte even niet hoe iets anders aangesloten kon worden. Nu met dit plaatje en de uitleg wel.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.