Zolangzamerhand een beetje hoofdpijn van Ziggo.....
Eerst is de app op de TV geupdate en daarna blijft het tobben.
Vanavond was de maat vol, kon niets meer terug kijken want "Trage Internet verbinding" !!
Het enige dat nog aan de router hing was nota bene de TV!
Sinds de z.g. speedupdate van een paar weken terug heb ik om de haverklap problemen.
M'n VPN ligt er steeds uit, m'n camera's zijn regelmatig niet te benaderen (en nee dat ligt niet aan de app van de fabrikant want ik benader ze direct via port forward regels met een universele app.
Setup is als volgt:
Ubee 1318ZG in bridge
Asus BRT-AC-828 busines router
AOP recentelijk vervangen door een Ziggo monteur en daarbij de Ziggo kabel in de kruipruimte gerepareerd omdat daar een slechte(bar verroestte) verleng connector tussen zat.
Daarna is het een poosje stabiel geweest maar sinds de snelheids-update is het weer tobben
Ik wil nu wel eens weten wat er aan de hand is hier in de straat want ik ben niet de enige met problemen...
Logs zijn bijgevoegd, deze zijn gemaakt ongeveer 10 minuten na het opnieuw opstarten van de Ubee.
Veel criticals en wel heel veel uncorrectables in zo'n korte periode op channel 32 lijkt mij.