1
Vraag
2
Reageer en help mee
sjoerd001

Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Wederom Discovery Science geluid haperig en beeld niet synchroon.

  • Probleem is weer terug. Haperig geluid en beeld niet synchroon met het geluid.
  • Via de kabel gaat het wel goed. Alleen niet via internet of Ziggo Go.
  •  
11 Reacties 11
sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Vandaag weer getest. Lijkt weer goed te werken.

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Hmm toch weer terug. Geef het maar op. Geen zin meer om te klagen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2176Posts
  • 288Oplossingen
  • 745Likes

Hallo @sjoerd001


Er is niets vervelender dan dat het beeld en geluid niet gelijk loopt. Goed dat je hier melding van maakt. Ik kan mij voorstellen dat je het zat bent om te klagen, maar zonder jouw "geklaag" zal het nooit opgelost worden. Wij waarderen dit dan ook enorm. Ik wil je dan ook vragen om hier niet mee te stoppen 🙂

Even alles op een rij: 
Je ervaart dit alleen via Ziggo GO en alleen op Discovery Science?
Het speelt niet bij alle programma's?
Wanneer je het programma opnieuw start, gaat het dan wel goed?
Ervaar je het ook op andere zenders?

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

Hoi @Jiri 

Zelfde draadje in het archief:

 

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Discovery-Science-is-haperig-en-niet-synchroon/m-p/990397/high...

 

Net weer even gekeken en lijkt voorlopig weer synchoon te lopen. (voor zolang het duurt)

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

@Jiri Het is weer terug.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2962Posts
  • 353Oplossingen
  • 802Likes

Oh no! Alweer? @sjoerd001

 

Merk je ook op dat dit bij alle programma's op Discovery speelt of op specifieke uitzendingen?

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

@Jamyla en @Jiri

Ja het is constant op elke uitzending. Nu al zeker twee dagen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12454Posts
  • 1020Oplossingen
  • 4716Likes

Ik ga dit wederom doorzetten, @sjoerd001. Zelf was het me nog niet opgevallen, omdat ik nooit naar deze zender kijk. Maar ik heb inderdaad geconstateert dit niet goed gaat. Ik zet het door en houd je op de hoogte! 

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

@Lycke Bedankt. Na een paar dagen begint het erg te irriteren.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12454Posts
  • 1020Oplossingen
  • 4716Likes

Ja, kan ik me heel erg goed voorstellen. TV kijken moet ontspannend zijn en geen bron van irritatie. 

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 78Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

@Lycke 

Vraag me af wat er elke keer misgaat. Het probleem is al geruime tijd bekend enzo de oplossing. Blijft dus een probleem met internet uitzending, want via de kabel gaat het wel synchroon.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic