sjoerd001

Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Wederom Discovery Science geluid haperig en beeld niet synchroon.

  • Probleem is weer terug. Haperig geluid en beeld niet synchroon met het geluid.
  • Via de kabel gaat het wel goed. Alleen niet via internet of Ziggo Go.
  •  
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Even een update vanaf deze kant. Naar aanleiding van jullie meldingen is er een ticket gelogd bij ons oplosteam. Inmiddels is dit ticket gesloten. Na een reset van de hardware is het probleem verholpen. Dat is dus goed nieuws! We horen graag of het probleem bij jullie inderdaad is verholpen 🙂 

Bekijk in context

15 Reacties 15
sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Vandaag weer getest. Lijkt weer goed te werken.

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Hmm toch weer terug. Geef het maar op. Geen zin meer om te klagen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @sjoerd001


Er is niets vervelender dan dat het beeld en geluid niet gelijk loopt. Goed dat je hier melding van maakt. Ik kan mij voorstellen dat je het zat bent om te klagen, maar zonder jouw "geklaag" zal het nooit opgelost worden. Wij waarderen dit dan ook enorm. Ik wil je dan ook vragen om hier niet mee te stoppen 🙂

Even alles op een rij: 
Je ervaart dit alleen via Ziggo GO en alleen op Discovery Science?
Het speelt niet bij alle programma's?
Wanneer je het programma opnieuw start, gaat het dan wel goed?
Ervaar je het ook op andere zenders?

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Hoi @Jiri 

Zelfde draadje in het archief:

 

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Discovery-Science-is-haperig-en-niet-synchroon/m-p/990397/high...

 

Net weer even gekeken en lijkt voorlopig weer synchoon te lopen. (voor zolang het duurt)

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Jiri Het is weer terug.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Oh no! Alweer? @sjoerd001

 

Merk je ook op dat dit bij alle programma's op Discovery speelt of op specifieke uitzendingen?

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Jamyla en @Jiri

Ja het is constant op elke uitzending. Nu al zeker twee dagen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik ga dit wederom doorzetten, @sjoerd001. Zelf was het me nog niet opgevallen, omdat ik nooit naar deze zender kijk. Maar ik heb inderdaad geconstateert dit niet goed gaat. Ik zet het door en houd je op de hoogte! 

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Lycke Bedankt. Na een paar dagen begint het erg te irriteren.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ja, kan ik me heel erg goed voorstellen. TV kijken moet ontspannend zijn en geen bron van irritatie. 

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Lycke 

Vraag me af wat er elke keer misgaat. Het probleem is al geruime tijd bekend enzo de oplossing. Blijft dus een probleem met internet uitzending, want via de kabel gaat het wel synchroon.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Even een update vanaf deze kant. Naar aanleiding van jullie meldingen is er een ticket gelogd bij ons oplosteam. Inmiddels is dit ticket gesloten. Na een reset van de hardware is het probleem verholpen. Dat is dus goed nieuws! We horen graag of het probleem bij jullie inderdaad is verholpen 🙂 

sjoerd001
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Cecilia @Lycke 

Lijkt voor deze zender nu wel stabiel. Allen het probleem wat ik vandaag zie is dat het verplaatst is naar rtl7 😞

( RTL7- Red Lights 00:13-02-19 10 dec 2022)

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@sjoerd001 We hebben inderdaad meerdere signalen ontvangen over het niet synchroon lopen van het beeld en geluid bij RTL7. Hier is inmiddels ook een ticket voor aangemaakt. Hopelijk is het euvel ook snel verholpen bij deze zender! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @sjoerd001

Even een kleine update. Het ticket voor het niet synchroon lopen van het beeld en geluid bij RTL7 is sinds 14 december gesloten en dus opgelost! 🙂 

Uitgelicht topic