1
Vraag
2
Reacties
Jurgen van der

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weddenschappen plaatsen bij Bwin niet toegestaan

Ik heb sinds kort een nieuw modem. Via mijn oude wifi kon ik probleemloos wedden bij BWIN. Met mijn nieuwe modem lukt het wel via het algemene Wi-Fi netwerk "Ziggo", maar niet via mijn "prive" netwerk "Ziggo1xxxx" of via mijn Access point. Ik krijg de melding dat het verboden is in mijn land.

Kan ook aan mijn nieuwe mobiel liggen. Enig idee welke instelling ik moet wijzigen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Jurgen van der Drift . Welkom hier.

Hmm, lastig geval. Wanneer ik hierover google, kom ik direct dit tegen. Het lijkt dus niet helemaal zuivere koffie, dus het kan goed zijn dat het hierom op 1 of andere manier geblokkeerd/niet toegestaan is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Jurgen van der Drift . Welkom hier.

Hmm, lastig geval. Wanneer ik hierover google, kom ik direct dit tegen. Het lijkt dus niet helemaal zuivere koffie, dus het kan goed zijn dat het hierom op 1 of andere manier geblokkeerd/niet toegestaan is.
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
YUP.

Alleen lastig voor alle partijen zowel die graag willen gokken. ( Mits leeftijd enz ok is)
En de partijen die dit aanbieden.

Geen eenheid / eenduidigheid in bijv heel EU zodat een ieder beetje met allerlei truuks en dekmantels maar kan doen wat ze willen.

Hiermee doel ik op gokkers en de partijen die zulks aanbieden.

IN Duitsland is het nog gekker zijn de regels per deelstaat verschillend, en heeft men dus landelijke reclame op TV, waar men strafbaar kan handelen als men in of uit een bepaalde deelstaat komt en / of juist niet.

Heel erg onduidelijk en ondoorzichtig, soms halen mensen zo hun verloren geld zelfs weer terug voor de rechter omdat een partij geen gokdiensten aan personen uit een bepaalde deelstaat aan mogen bieden, en bij onzorgvuldige checks hierop dus...

Is net als met allerlei genotsmiddelen en diensten enz .. haha

Wekt dus veel misstanden ( ook crimineeltjes klein en groot) in de hand zulke regelgeving op die wijze in EU
:blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic