Vraag
Reacties
Oplossing
antoon.kagenaar
Level 1

Webspace wachtwoord wijzigen/opvragen

Sinds een paar maanden kan ik niet meer aanloggen op mijn webspace.
Ik gebruik WinFTP om de site bij te werken, maar weet het wachtwoord niet meer.
De pagina is nog steeds wel te benaderen via: http://members.ziggo.nl/antoon.kagenaar/index.html
Hoekan ik het wachtwoord opvragen of aanpassen?
Antoon
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Duncan Elfrink
Level 1
Goedenavond,

Als het goed is, dan zou je met deze gegevens in moeten kunnen loggen:


  • gebruikersnaam: (je volledige e-mailadres)
  • wachtwoord: (het wachtwoord van je e-mailadres)

Mocht dit niet hebben geholpen, aarzel dan niet om nog een reactie te geven, zodat we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Duncan Elfrink
Level 1
Goedenavond,

Als het goed is, dan zou je met deze gegevens in moeten kunnen loggen:


  • gebruikersnaam: (je volledige e-mailadres)
  • wachtwoord: (het wachtwoord van je e-mailadres)

Mocht dit niet hebben geholpen, aarzel dan niet om nog een reactie te geven, zodat we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Bert
Level 21
T.E.A.M.
@Anne H Ziggo schreef in een ander topic: "Er kan iets mis zijn met de koppeling tussen het e-mail account en het webspace account. Die zijn gesynchroniseerd. Wanneer jij het wachtwoord van het bijbehorende e-mail account aanpast (naar iets eenvoudigs, probeer eens zonder speciale tekens om mee te beginnen) moet webspace ook weer met die login gegevens te benaderen zijn."


En hierna was de webspace weer te bereiken.
0 Kudos
antoon.kagenaar
Level 1
Topicstarter
L.S.
Om bij mijn webspace te komen moet ik dus het wachtwoord van mijn Ziggo email wijzigen.
Prima advies, maar hoe doe ik dat als ik mijn Ziggo email wachtwoord niet weet?
Gelukkig kan ik wel Ziggo Go gebruiken met mijn Ziggo wachtwoord..
Antoon
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
antoon.kagenaar In Mijn Ziggo kun je het wachtwoord van je Ziggo email wijzigen.

Nieuw e-mailwachtwoord kiezen
0 Kudos
antoon.kagenaar
Level 1
Topicstarter
Be rt
Dank voor je bericht.
Ik heb nu voor het eerst ingelogd op mijn Ziggo mail.
Er blijkt een antwoord van de Ziggo helpdesk in te staan uit 2010 over het niet kunnen inloggen op de Ziggo mail en web space. Niet zo slim hè?!
Dat hadden ze naar mijn 'normale' email adres moeten sturen, net als de rekening die ik elke maand gepresenteerd krijg.
Antoon
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Berichten worden naar het mailadres gestuurd die het probleem betreffen of naar het hoofdadres, is het bovenste in de rij.

Lukt alles nu wel?
0 Kudos