1
Vraag
2
Reageer en help mee
f.franck

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Webspace opgeheven

Ik blijf teleurgesteld over de wijze waarop Ziggo onze webspace heeft opgeheven.

Gelukkig had ik een redelijke backup, maar het heeft me toch uren gekost om de site elders te reconstrueren. Het was toevallig een contact dat mij erop wees dat de meer toegankelijk was.

Wat mij vooral ergert is dat we niet een week van tevoren nog eens zijn herinnerd aan wat er stond te gebeuren. Ik denk vooral aan gebruikers die geen backup hadden.

 Ook al had Ziggo de indruk dat er weinig gebruik  werd gemaakt van die service, getuigt het echt van een groot gebrek aan respect voor de gebruikers.

1 Reactie 1
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @f.franck
Ik kan mij goed voorstellen dat je flink baalt dat je nu geen gebruik meer kunt maken van de webspace! Gelukkig heb je een backup, zodat je het elder hebt kunnen reconstrueren. 
Het was al een tijd bekend dat de webspace zou stoppen! Hier lees je er meer informatie over! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic