Ik blijf teleurgesteld over de wijze waarop Ziggo onze webspace heeft opgeheven.
Gelukkig had ik een redelijke backup, maar het heeft me toch uren gekost om de site elders te reconstrueren. Het was toevallig een contact dat mij erop wees dat de meer toegankelijk was.
Wat mij vooral ergert is dat we niet een week van tevoren nog eens zijn herinnerd aan wat er stond te gebeuren. Ik denk vooral aan gebruikers die geen backup hadden.
Ook al had Ziggo de indruk dat er weinig gebruik werd gemaakt van die service, getuigt het echt van een groot gebrek aan respect voor de gebruikers.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @f.franck!
Ik kan mij goed voorstellen dat je flink baalt dat je nu geen gebruik meer kunt maken van de webspace! Gelukkig heb je een backup, zodat je het elder hebt kunnen reconstrueren.
Het was al een tijd bekend dat de webspace zou stoppen! Hier lees je er meer informatie over!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.