De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Is er een manier on sites die geblokkeerd worden door ziggo te deblokkeren? er is een site die ik 100% vertrouw, maar ik ga elke keer naar mycircle en er staat dan: "Looks like Malicious Content has been filtered for you."
alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een zwaar vermoeden dat niet ziggo maar je browser, antivirus software of je dns server deze melding genereert.
Ik heb een zwaar vermoeden dat niet ziggo maar je browser, antivirus software of je dns server deze melding genereert.
Goedemorgen @NB
Allereerst welkom op onze Community! Leuk dat je het forum hebt ontdekt.
Het is altijd bijzonder wanneer je browser specifieke websites blokkeert, zeker als jij ze wel vertrouwd. Het is in de regel ook niet zo dat wij deze blokkeren, maar zoals @Steefb al aangeeft, gebeurt het vaak vanuit je beveiligingsprogramma of browser zelf.
Heb je het daar al weten op te lossen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...