Goedemiddag @saniekez en een warm welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je de website www.dezorgbv.nl niet kan bereiken vanaf de Ziggo intenretverbinding! Kun je aangeven wat voor melding je precies te zien krijgt als je deze webpagina probeert te benaderen? Om het verder te onderzoeken wil ik je vragen onderstaande stappen te volgen en jouw bevindingen onder dit topic terug te koppelen. Dan kan ik het verder voor je onderzoeken.
1. Controleer of je een reactie terugkrijgt als je een pingtest start naar www.google.nl.
Hier staat uitgelegd hoe je dit doet:
- Klik met de rechtermuisknop op het Windows-logo linksonder op het bureaublad en typ: Opdrachtprompt
- Vul in de opdrachtprompt ping www.google.nl in en druk op Enter
- Om te pingen op IP-adres vul je ping 172.217.17.35 in en druk op Enter. Er wordt nu een ping verstuurd naar het IP-adres
2. Test daarna of je ook een respons terugkrijgt als je en ping stuurt naar : 216.58.212.195. Doe dit op dezelfde manier als hierboven beschreven alleen dan met het 216 adres.
3, Controleer ook of je de webpagina kunt benaderen vanuit een andere intenretbrowser.
Zou je jouw bevindingen willen terugkoppelen? Scherm bij het delen wel even je eigen IP adres af. Als je het makkelijker vind, mag je ook via jouw profiel kiezen voor Nieuw bericht en dan via Verzenden naar: mijn naam (Paul Z) invoeren zodat je dit even per privebericht doorgeeft.