saniekez

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Website niet bereikbaar

Goedemiddag,

 

Sinds ik Ziggo heb, heb ik veel problemen met storingen etc.

Maar wat ik helemaal vervelend vind is dat is de website www.dezorgbv.nl niet kan bereiken sindsdien. Als ik mijn telefoon op 4G zet dan kom ik gewoon op de site maar op geen van alle devices die draaien op de Ziggo wifi doet deze site het. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem want bij de klanten service krijg ik 0 op het rekest. Ik kan overigens alleen niet op deze site komen.

Ik ben overigens niet goed met de computer, dus graag uitleg in jip en janneke taal. Echt super vervelend dit, ben geneigd om zo weer over te stappen naar een andere provider. Kan namelijk ook geen mail versturen vanaf mijn dezorgbv mail.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

dezorgbv is hier gewoon bereikbaar. De site heeft geen IPv6 dus daar ligt het probleem ook niet. Ik vermoed dat je IP-adres bij hostnet (de provider) op een blacklist terecht is gekomen. Ik zou er een berichtje naar hostnet aan wagen.

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Saniekz Vermoedelijk is hier inderdaad sprake van een blacklisted/greylisted IP adres waardoor jij de betreffende webpagina niet kan bereiken zoals @efok ook al aangeeft. Als dit het geval is, dan kan dit alleen door de host v.d. website opgelost worden.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, vandaag mogelijk nog langskomen in dit topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

dezorgbv is hier gewoon bereikbaar. De site heeft geen IPv6 dus daar ligt het probleem ook niet. Ik vermoed dat je IP-adres bij hostnet (de provider) op een blacklist terecht is gekomen. Ik zou er een berichtje naar hostnet aan wagen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemiddag @saniekez en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je de website www.dezorgbv.nl niet kan bereiken vanaf de Ziggo intenretverbinding! Kun je aangeven wat voor melding je precies te zien krijgt als je deze webpagina probeert te benaderen? Om het verder te onderzoeken wil ik je vragen onderstaande stappen te volgen en jouw bevindingen onder dit topic terug te koppelen. Dan kan ik het verder voor je onderzoeken.

1. Controleer of je een reactie terugkrijgt als je een pingtest start naar www.google.nl.
   
Hier staat uitgelegd hoe je dit doet:

  1. Klik met de rechtermuisknop op het Windows-logo linksonder op het bureaublad en typ: Opdrachtprompt
  2. Vul in de opdrachtprompt ping www.google.nl in en druk op Enter
  3. Om te pingen op IP-adres vul je ping 172.217.17.35 in en druk op Enter. Er wordt nu een ping verstuurd naar het IP-adres
     

2. Test daarna of je ook een respons terugkrijgt als je en ping stuurt naar : 216.58.212.195. Doe dit op dezelfde manier als hierboven beschreven alleen dan met het 216 adres.
3, Controleer ook of je de webpagina kunt benaderen vanuit een andere intenretbrowser.

 

Zou je jouw bevindingen willen terugkoppelen? Scherm bij het delen wel even je eigen IP adres af. Als je het makkelijker vind, mag je ook via jouw profiel kiezen voor Nieuw bericht en dan via Verzenden naar:  mijn naam (Paul Z) invoeren zodat je dit even per privebericht doorgeeft. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Saniekz Vermoedelijk is hier inderdaad sprake van een blacklisted/greylisted IP adres waardoor jij de betreffende webpagina niet kan bereiken zoals @efok ook al aangeeft. Als dit het geval is, dan kan dit alleen door de host v.d. website opgelost worden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Saniekz 
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden. Heb je nog contact gehad met de host van de website?
 

Uitgelicht topic