Ik heb sinds kort de Connect Box als modem. Sinds het aansluiten is een, voor mij veel gebruikte website niet meer bereikbaar: https://www.dxlabsuite.com/
Zowel op mijn telefoon via wifi als via een bedraad desktop computer is de website niet te bereiken.
Zodra ik bv de wifi van mijn telefoon uitzet is deze site wel te bereiken.
Mijn conclusie is dus dat het in de Connect Box modem moet zitten. Via mijn oude modem werkte het ook gewoon. Enig idee hoe dit op te lossen?
m.vr.gr.
Eric
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens of dit het probleem oplost?
1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'
en maak je cache eens vrij op je telefoon als ook op jou pc.
Ik vermoed dat er ergens wat verkeerd gaat, misschien wordt ziggo geblokkeerd door https://www.dxlabsuite.com/ of is de routering bij ziggo niet goed.
Ik kan de site ook alleen met een vpn bereiken.
Hoelang is dit al? Vaak lost het zich zonder actie van gebruikerskant na enige tijd vanzelf weer op.
Edit. De site is bij mij nu weer bereikbaar.
Deze site is alleen op IPv4 bereikbaar, IPv6-instellingen wijzigen heeft dus geen zin. De site is probleemloos bereikbaar vanaf mijn Ziggo-verbinding.
Wat geeft nslookup www.dxlabsuite.com aan in de Opdrachtprompt?
@Steefb ik fiets met mijn macbook en chrome zo naar binnen via de ziggo wifi verbinding.
Zie bijlage
Dit heeft geen effect
Hoe?
Deze DNS-server van Ziggo geeft in ieder geval de juiste gegevens door.
Kun je het resultaat van tracert www.dxlabsuite.com laten zien?
zie screen shot
site werkt hier gewoon. laat ook eens een traceroute zien?
mtr -wr www.dxlabsuite.com
Start: 2022-12-08T12:19:07+0100
HOST: desktop Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1.|-- _gateway 0.0% 10 0.4 0.4 0.4 0.5 0.0
2.|-- 10.255.166.1 0.0% 10 9.8 10.5 9.5 12.9 1.2
3.|-- asn-rc0002-cr101-et122-201.core.as33915.net 0.0% 10 17.4 16.1 13.0 22.0 2.9
4.|-- asd-rc0001-cr101-be150-10.core.as9143.net 0.0% 10 20.4 17.5 15.6 20.4 1.8
5.|-- nl-ams17b-rc1-lag60-2.core.as33915.net 90.0% 10 17.3 17.3 17.3 17.3 0.0
6.|-- us-was03a-rd1-ae-105-0.aorta.net 0.0% 10 106.6 107.9 106.3 111.1 1.7
7.|-- us-was03a-ri1-ae-11-0.aorta.net 0.0% 10 106.0 110.4 105.3 120.6 4.4
8.|-- 204.148.11.109 0.0% 10 107.2 107.2 105.8 111.0 1.6
9.|-- HundredGigE2-2-0-2.NWRKNJ-LCR-22.VERIZON-GNI.NET 0.0% 10 118.7 120.3 114.3 126.2 3.7
10.|-- ae204-0.NWRKNJ-VFTTP-343.verizon-gni.net 0.0% 10 115.9 116.7 115.1 119.5 1.3
11.|-- ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
12.|-- static-96-225-31-9.nwrknj.fios.verizon.net 0.0% 10 121.1 118.0 115.2 121.7 2.4
Hier ook, met vergelijkbare traceroute.
Tracing route to www.dxlabsuite.com [96.225.31.9]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ________-r1.intranet._______________ [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 9 ms 7 ms 20 ms amr-rc0011-cr102-et115-251.core.as33915.net [213.51.194.237]
4 10 ms 8 ms 8 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 * * * Request timed out.
6 102 ms 100 ms 100 ms us-was03a-rd1-ae-102-0.aorta.net [84.116.130.122]
7 99 ms 99 ms 99 ms us-was03a-ri1-ae-11-0.aorta.net [84.116.130.165]
8 107 ms 100 ms 99 ms 
.11.148.204.in-addr.arpa [204.148.11.109]
9 109 ms 110 ms 110 ms HundredGigE2-3-0-3.NWRKNJ-LCR-21.VERIZON-GNI.NET [140.222.235.55]
10 110 ms 110 ms 108 ms ae203-0.NWRKNJ-VFTTP-343.verizon-gni.net [130.81.30.193]
11 * * * Request timed out.
12 110 ms 110 ms 109 ms static-96-225-31-9.nwrknj.fios.verizon.net [96.225.31.9]
De inkomende verbindingen van TS worden geblokkeerd op hop 11 of 12.
Welk type Connectbox gebruik je precies?
Hoe moet ik dat doen?
Dat heb je al gedaan.
Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 5.01
Software versie : CH7465LG-NCIP-6.15.32p3-NOSH
Je bent een nieuw IPv4-adres gaan gebruiken door het vervangen van het modem. Mogelijk wordt dit om een of andere reden geblokkeerd door een firewall in de infra van Verizon of bij de eigenaar van de site (op diens router of op de server).
Wat kan ik hier aan doen?
Je kunt jouw WAN IPv4-adres en de output van de traceroute delen met de eigenaar van de site, er is zo te zien een eigen forum.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.