Hallo EnergieBoy
Ja, ik heb het ook met m'n desktop geprobeerd, lukte ook niet
En ik heb ook een andere browser dan Edge of IE geprobeerd (Chrome), lukte ook niet.
Overigens lijkt het wel of het iets met een adblocker te maken heeft, want ik had vanmiddag ook met Ziggo vergelijkbare problemen. De helpdesk raadde me aan om een andere browser te proberen, en zowaar, na wat vreemde schermen lukt het me nu om op mijn Ziggo in te loggen. Overigens lukt het nu ook met Edge. Dat van die adblocker , daar kwam ik op vanwege die schermen die ik net noemde, en daar werd iets van een adblocker genoemd. Maar ik heb geen adblocker, nooit bewust geïnstalleerd. Maar nu ik hier begin, zit er in de nieuwe versie van Edge standaard een adblocker?
Maar goed, Eweka dus nog niet.
Mobi heb ik niet.
Koekjes heb ik verwijderd, maar zal ik straks of morgen nog een keer doen.
Upnp controle uitvoeren >>> hoe doe ik dat?
Modem aan en uitzetten zal ik straks of morgen ook eens proberen.
Die mogelijkheden werden wel genoemd in dat topic, maar er werd niet meer geschreven of, en welke oplossing gewerkt heeft. Vandaar mijn hernieuwde poging.