Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
King006 wrote:
Ricardo291276,
Genoemde websites werken hier prima. Misschien even contact opnemen met Robohost? Wellicht ben je geblokkeerd op hun server.
Elg64 wrote:
Hier is Zelfaanhetstuur.nl ook gewoon bereikbaar via de connectbox
Ricardo291276 wrote:King006 wrote:Bedankt voor je snelle reactie! Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ik door Robohost geblokkeerd zou zijn. Het zijn mijn eigen websites en ik krijg er ook geen meldingen van of iets dergelijks. Wanneer ik vanaf de ConnectBox een Traceroute doe naar Zelfaanhetstuur.nl, geeft hij de ene keer "Invalid host" en de andere keer het volgende:
Ricardo291276,
Genoemde websites werken hier prima. Misschien even contact opnemen met Robohost? Wellicht ben je geblokkeerd op hun server.
Blocklist lookup
Adult hosting
At least one domain hosted on this IP address is marked as containing adult content. more info
Zpiep wrote:
IP van zelfaanhetstuur is ook als adult listed dus in filters die daarmee rekening houden mogelijk op ip blocked!
https://dnslytics.com/ip/185.105.219.9https://dnslytics.com/domain/zelfaanhetstuur.nlBlocklist lookup
Adult hosting
At least one domain hosted on this IP address is marked as containing adult content. more info
Ricardo291276 wrote:
Bedankt voor je reactie! Bijzonder dat mijn ip-address marked is als containing adult content... Ik heb websites van mijn coaching- en trainingbureau en een dansgroep.... Hoe dan ook: ik heb het advies ter harte genomen en een helpdeskticket ingeschoten bij Robohost. Ben benieuwd!
Zpiep wrote:Ricardo291276 wrote:
Bedankt voor je reactie! Bijzonder dat mijn ip-address marked is als containing adult content... Ik heb websites van mijn coaching- en trainingbureau en een dansgroep.... Hoe dan ook: ik heb het advies ter harte genomen en een helpdeskticket ingeschoten bij Robohost. Ben benieuwd!
Ja was het maar jou ip adres er zitten meer dan 400 domeinen op dat IP dus lastig e.a. te scheiden achteraf indien dit niet in hun voorwaarden expliciet staat
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.