Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi! Wat balen dat enkele websites niet bereikbaar zijn. Ik heb vanaf hier een tracert uitgevoerd op https://t.co/jRuorxgbD9. Bij mij lukt hij wel. Ik zie dat hij de aorta verlaat, vanaf dat punt is het niet meer binnen de verantwoordelijkheid van Ziggo. Hierna gaat hij door naar een netwerk in Frankfurt. Helaas kunnen wij hierop niet ondersteunen. Ik zou even navraag doen bij de host van deze sites. Misschien dat er een blokkade op staat. Succes!
Elg64 wrote:
Reactie van webcare team:Hi! Wat balen dat enkele websites niet bereikbaar zijn. Ik heb vanaf hier een tracert uitgevoerd op https://t.co/jRuorxgbD9. Bij mij lukt hij wel. Ik zie dat hij de aorta verlaat, vanaf dat punt is het niet meer binnen de verantwoordelijkheid van Ziggo. Hierna gaat hij door naar een netwerk in Frankfurt. Helaas kunnen wij hierop niet ondersteunen. Ik zou even navraag doen bij de host van deze sites. Misschien dat er een blokkade op staat. Succes!
Elg64 wrote:
Reactie van webcare team:Hi! Wat balen dat enkele websites niet bereikbaar zijn. Ik heb vanaf hier een tracert uitgevoerd op https://t.co/jRuorxgbD9. Bij mij lukt hij wel. Ik zie dat hij de aorta verlaat, vanaf dat punt is het niet meer binnen de verantwoordelijkheid van Ziggo. Hierna gaat hij door naar een netwerk in Frankfurt. Helaas kunnen wij hierop niet ondersteunen. Ik zou even navraag doen bij de host van deze sites. Misschien dat er een blokkade op staat. Succes!
ian1985 wrote:
Ik begin tegen steeds meer sites aan te lopen ...
ian@ian-pc:~$ host www.ssls.com
www.ssls.com is an alias for 896vv.x.incapdns.net.
896vv.x.incapdns.net has address 45.60.46.187
ian@ian-pc:~$ tracepath 45.60.46.187
1?: [LOCALHOST]
pmtu 1500
1: 192.168.178.1 0.364ms
1: 192.168.178.1 0.301ms
2: no reply
3: gv-rc0011-cr101-ae119-0.core.as9143.net 15.956ms
4: no reply
5: no reply
6: no reply
7: no reply
8: no reply
9: no reply
10: no reply
11: no reply
12: no reply
13: no reply
14: no reply
15: no reply
^Z
[1]
+ Stopped tracepath 45.60.46.187
ian@ian-pc:~$
Ik wordt er een beetje moedeloos van, vooral door het uitblijven van reactie Ziggo.
Corik wrote:
Hierbij een reactie van Incapsula, aangezien Ziggo niet reageert:
Hi again,
I got this reply from Incapsula:
We aware of this issue with local ISP (Ziggo) in the Netherlands.
We have opened a ticket with them and it's under their investigation.
I will advise you to open a ticket with them directly as well.
We will inform you as soon as we'll receive any updates regarding this issue
Corik wrote:
Hierbij een reactie van Incapsula, aangezien Ziggo niet reageert:
Hi again,
I got this reply from Incapsula:
We aware of this issue with local ISP (Ziggo) in the Netherlands.
We have opened a ticket with them and it's under their investigation.
I will advise you to open a ticket with them directly as well.
We will inform you as soon as we'll receive any updates regarding this issue
hanh wrote:
Alles ok. Ziggo heeft stilzijgend z'n werk gedaan. Het issue was al iets langer bekend, tenminste bij de Zakelijke helpdesk.Kan handiger, qua voorlichting.
Gr Han
with Ziggo ISP, these issues have been resolved and the traffic should be routed properly
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.