1
Vraag
2
Reacties
jsscratch

Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Website Ziggo alleen bereikbaar na verwijderen van cookies

https://www.ziggo.nl/ is iedere keer onbereikbaar. Krijg steeds een error melding. Ik moet dan mijn cookies verwijderen. Dan werkt het weer. Dit gebeurd meerdere keren per dag, zowel op mijn laptop als dekstop pc. Waar ligt dit aan?
Het iedere keer verwijderen van de cookies is zeer irritant omdat ik vervolgens op alle websites opnieuw moet inloggen en dergelijke.
Ik gebruik de Google Chrome browser. En ja, het zal vast zo zijn dat het in een andere browser niet zo is maar ik gebruik nu eenmaal deze browser en wil dat ook blijven doen vanwege al mijn favorieten instellingen en plugins.
Hoe lossen we dit op?
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes
Mijn vermoeden:
Als W 10 een update heeft ontvangen, gebeurt het doordat sommige browsers dan schijnbaar achter lopen met aanpassingen, dat er problemen ontstaan. Ik kreeg 25 juni een update binnen en kon daarna die dag niet meer met Chrome inloggen op deze community. Wel met Firefox. De volgende dag functioneerde Chrome weer als vanouds.
Je zou ook Chrome eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7633Posts
  • 639Oplossingen
  • 4327Likes
Hallo jsscratch,

Vreemd dat je alleen de Ziggo.nl website kan bezoeken na het verwijderen van je cookies. Van KBX458 hierboven krijg je al een goede tip.

Je kan er ook voor kiezen om de browser opnieuw in te stellen

  • Ga naar chrome://settings/
  • Ga naar Resetten en opruimen
  • en kies vervolgens voor Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden

We zijn benieuwd welk van de ze opties helpt zodat jouw Chrome weer goed werkt. Laat je het ons weten?
youriy

Level 17
  • 3178Posts
  • 155Oplossingen
  • 778Likes
Ik heb hier precies hetzelfde. Ziggo presteert het iedere keer opnieuw om inlogproblemen te creëren. Ik moet nu in Opera een " private window " openen om te kunnen inloggen!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3868Posts
  • 225Oplossingen
  • 1581Likes
Zijn de problemen inmiddels weer voorbij? En zat er ook een werkende tip tussen de reacties? 🙂