De website https://www.tui.nl werkt niet meer op laptop, PC en iPhone. Krijg de foutmelding: You don't have permission to http://www.tui.nl. Reference #18.3d18dd58.165409694.1a4d45ae
Alle andere websites zijn wel bereikbaar. Wat is de oorzaak?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de oplossing. Het is inderdaad de VPN die de website blokkeert.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier werkt hij wel via Ziggo, de foutcode zegt mij niets.
Het lijkt wel of je IP adres is geblokt voor die website.
Hoe kan ik controleren of het IP-adres geblokkeerd is
Je gebruikt waarschijnlijk een vpn. TUI blokkeert dit.
https://www.google.nl/search?q=You+don%27t+have+permission+to+http%3A%2F%2Fwww.tui.nl.+Reference
Kijk ook hier.
Melding 'access denied' verschillende websites | KPN Community
''Deze Meldingen zijn afkomstig van Akamai.
Ik heb in het verleden ook zo'n code gehad, deze meldingen lossen zich binnen enkele dagen weer vanzelf op.
U kunt het controleren op deze site wat de oorzaak van deze code is:
https://www.akamai.com/us/en/clientrep-lookup/
Op deze site kunt u alles lezen over de blokkade:
https://community.akamai.com/community/cloud-security/blog/2016/04/07/why-is-akamai-blocking-me''
'
Bedankt voor de oplossing. Het is inderdaad de VPN die de website blokkeert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.