Justin23
Raadgever
  • 214Reacties
  • 4Oplossingen
  • 49Likes

Webpagine safe online werkt niet meer

Als ik naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/safe-online ga krijg ik telkens de foutmelding.

 

Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500

 

Ik kan nu ook niets meer met de online omgeving van Ziggo safe online.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Justin23
topicstarter
Raadgever
  • 214Reacties
  • 4Oplossingen
  • 49Likes

De enigste browser waar het mee lukt is op de PC IE11 en op de telefoon met Samsung Browser.

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 659Reacties
  • 68Oplossingen
  • 105Likes

Hoi Justin23,
Welkom op de Community van Ziggo! Dat schiet niet op en is zeker niet iets wat wij willen! Echter heb ik nog een aantal vragen hierover zodat we kunnen achterhalen waardoor dit komt. 

- Welk merk en type apparaat gebruik je?

- Welke software staat er op je apparaat?
- Welke browsers heb je getest (namen van browsers)?
- Wat is de specifieke foutmelding die je krijgt?

- Wanneer je de cookies verwijderd en het dan opnieuw probeert, hoe gaat het dan?

- Wat heb je verder zelf al uitgeprobeerd om het op te lossen?

Justin23
topicstarter
Raadgever
  • 214Reacties
  • 4Oplossingen
  • 49Likes

Op mijn pc gebeurt het in met windows 10 en browsers Chrome en Microsoft Edge.

Op mijn Telefoon (Samsung S20 FE Android 11 Crome.

 

Ik lees dat ik niet de enigste ben met dit probleem als je in de community zoekt op Error 500 in Safe Online.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 542Reacties
  • 18Oplossingen
  • 73Likes

@Justin23, erg merkwaardig en zeker irritant.

Nu ben ik wel even benieuwd naar één en ander. Want wat probeer je precies te doen? Als ik hier kijk, via mijn eigen profiel, moet ik deze link gebruiken. Daar staat Safe Online onder. Zie je dat wel staan?

Dan komt ook de melding dat een eventuele pop-up blocker roet in het eten kan gooien, daar kan je ook nog eens naar kijken. 

Lukt het dan wel?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 659Reacties
  • 68Oplossingen
  • 105Likes

We hebben helaas niks meer van je vernomen @Justin23. Heb je het bericht van mijn collega @Jacob gezien? We horen graag van je! 🙂

Justin23
topicstarter
Raadgever
  • 214Reacties
  • 4Oplossingen
  • 49Likes

De enigste browser waar het mee lukt is op de PC IE11 en op de telefoon met Samsung Browser.

 

 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 659Reacties
  • 68Oplossingen
  • 105Likes

Fijn om te horen dat het met IE11 wel werkt @Justin23. We zijn inderdaad op de hoogte dat Safe Online niet werkt met alle webbrowser. Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost!

Uitgelicht topic