Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Webspace
Per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met aanbieden van het product Webspace. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt. Maakte je al gebruik van Webspace? Dan kun je Webspace gewoon blijven gebruiken, ook als je van abonnement wijzigt.
Mark leerde me recent dit.
Die Firewall instelling gaat je ook parten spelen als je in fZiggo DS-Lite hebt op een ConnectBox. Je tijdelijke met andere gedeelde IPv4 address is het address van een Server in het UPC deel van het Ziggo netwerk. Dan lukt het ook niet de ftp server voor Webspace te bereiken. Kan worden opgelost door naar IPv4 Firmware over te stappen.
Aan dit probleem met DS-Lite 'wordt gewerkt', maar dat zegt weinig over hoe snel dit opgelost gaat worden, als dat al zou gaan gebeuren.
virtueel verhuisd is van fZiggo naar fUPC, omdat bij DS-lite de AFTR in het fUPC netwerk zit.
We raden je aan je Web site te migreren naar een hosting provider.
Daar hebben we de volgende tips voor........
JGJC wrote:
Hallo Serkan, bedankt voor jou bericht. als jij denkt dat ik hiermee geholpen ben en ik kan mijn webpagina weer aanpassen dan kan ik daar geen bezwaar tegen hebben niet..... Wel zou ik dan graag zien dat jij mij de gegevens doorspeelt zodat ik weet als LEEK hoe ik moet handelen en zaken moet aanpassen. nogmaals bedankt.
Maar.... mijn beste Serkan het is toch ook niet zo dat de SSID en de sleutel in het vorige modem Ubee anders waren dan nu bij de nieuwe Connectbox? De Connectbox heeft nu zijn eigen naam SSID en wachtwoord, zit daar zeker het probleem dan niet? Wil jij mij dit dan ook even doormailen? Nogmaals bedankt. JGJC.
hanh wrote:
Gemigreerde Site.
http://www.northerncountrydancersfriesland.nl/
Kun jij een beetje dansen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.