FSN
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Webmail wachtwoord wijzigen: waarom lukt dit niet?

Omdat Ziggo klanten’service’ niet telefonisch helpt met e-mailinstellingen en al mijn eigen pogingen niet lukken kom ik hier terecht.

Door een fout kom ik momenteel alleen nog op mijn telefoon in mijn Ziggo (web)mailbox en niet meer op mijn iPad. Bij elke inlogpoging krijg ik óf een foutmelding, óf kom ik bij Vodafone terecht en dan alsnog in een loop waardoor ik nergens heen kan. Gebruikersnaam opvragen via klantnummer geeft ook niet thuis, al vul ik de goede gegevens in.

Wachtwoord dat ik op mijn telefoon heb staan staat er alleen als bolletjes.

Hoe krijg ik dit weer werkend?!

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @FSN, zo lijkt het inderdaad een ingewikkelde puzzel te worden. Met het niet gekoppeld zijn bedoelde ik een eventuele koppeling met MyVodafone, ik vermoed dat je namelijk met de gebruikersnaam van MyVodafone probeert in te loggen. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd. 
 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49233Posts
  • 3018Oplossingen
  • 10988Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4406Posts
  • 444Oplossingen
  • 1211Likes

Hey @FSN en welkom hier! 

Zo te lezen bevind je je momenteel in een loop waar je maar moeilijk uitkomt. Gelukkig ben je nu hier terecht gekomen en kunnen we je verder helpen. Allereerst heb ik je adresgegevens hiervoor nodig, ik zie je postcode wel staan maar je huisnummer niet. Via de link die Bert hierboven deelt, kun je deze gegevens aanvullen. 


Laat je het hier weten zodra dit is ingevuld? Dan ga ik, of een andere moderator, op onderzoek uit!

FSN
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mariska, ik heb mijn huisnummer toegevoegd!

 

FSN
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

(En ondertussen kan ik überhaupt geen mail meer ontvangen of versturen, dus ik kan wel hulp gebruiken. Zou het vandaag al lukken?)

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Alright, bedankt voor de aanvulling @FSN.  We snappen de urgentie, geen mails meer kunnen ontvangen of versturen is natuurlijk niet een wenselijke situatie.

Om dit te fiksen, moeten we echter wel bij de basis beginnen. Om het wachtwoord van je webmailadres te kunnen wijzigen, heb je toegang nodig tot Mijn Ziggo. Zelf zie ik dat daar ook een actief account van is. Deze is niet gekoppeld met Mijn Ziggo en de gebruikersnaam is mede daardoor geen mailadres. 

Lukt inloggen op Mijn Ziggo wel? Dan kun je via de volgende 5 stappen het wachtwoord van de webmail aanpassen:

  1. Log in op Mijn Ziggo 
  2. Klik op het tabblad Producten
  3. Klik op het tabblad Internet 
  4. Selecteer bij het juiste e-mailadres Wachtwoord en alias beheren 
  5. Vul je nieuwe wachtwoord in 

     
FSN
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Erik,

Bedankt voor de feedback! Ik heb de laatste tijd echter zoveel keer overal proberen in te loggen en

wachtwoorden veranderd (Webmail, Mijn Ziggo, Vodafone) dat ik niet meer weet wat mijn gebruikersnamen en wachtwoorden zijn. Had ze vanaf het begin ergens moeten noteren en bewaren, dat zie ik nu wel in.

Als ik echter via mijn klantnr. en postcode/huisnummer mijn logingegevens probeer op te vragen, krijg ik steeds de tekst ‘Dat ging niet goed. Wil je het later nog eens proberen?’ Daar kan ik natuurlijk ook niks mee...

FSN
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En om jou te quoten: 

 

Om het wachtwoord van je webmailadres te kunnen wijzigen, heb je toegang nodig tot Mijn Ziggo. Zelf zie ik dat daar ook een actief account van is. Deze is niet gekoppeld met Mijn Ziggo en de gebruikersnaam is mede daardoor geen mailadres. ”

 

Die snap ik niet. Wat is er niet aan Mijn Ziggo gekoppeld?

FSN
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan één van jullie mij via een privébericht of een ander mailadres mijn logingegevens sturen? Ik kan nergens meer bij en iedereen krijgt mails aan mij weer terug.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @FSN, zo lijkt het inderdaad een ingewikkelde puzzel te worden. Met het niet gekoppeld zijn bedoelde ik een eventuele koppeling met MyVodafone, ik vermoed dat je namelijk met de gebruikersnaam van MyVodafone probeert in te loggen. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd. 
 

Bekijk in context

Uitgelicht topic