Ik verblijf voor langere tijd in Indonesië en sinds vanochtend kan ik plotseling vanuit het buitenland niet meer bij mijn webmail. Met of zonder VPN. Ik krijg de volgende melding:
403 ERROR
The request could not be satisfied.
The Amazon CloudFront distribution is configured to block access from your country. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner. If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Ik weet niet wat CloudFront is en ik heb het zover ik weet nog nooit gebruikt. De afgelopen maanden heb ik zonder problemen vanuit Indonesië kunnen werken.
Contact opnemen met Ziggo lukt ook niet vanuit het buitenland.
Wie heeft een idee hierover?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Johnsiepers en welkom hier op de Community!
Ik snap dat je navraag doet als het opeens niet meer lukt om gebruik te maken van webmail vanuit het buitenland. De foutmelding die je ziet verschijnen is bij ons bekend. Als het goed is, is het sinds 13.25 weer mogelijk om gebruik te maken van webmail. Ik ben benieuwd of dit ook jouw ervaring is, laat je het weten?
Hoi Mariska, ja, ik kan webmail weer gebruiken. Zowel op mijn laptop als mijn telefoon. Bedankt en groeten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) door de week meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Ziggo had gisteren blijkbaar problemen met hun Email/servers, maar vandaag werkt email ( bij mij ) weer.
Hebt u nu nog steeds problemen met inloggen op Ziggo's webmail?
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik kon nog even op mijn telefoon mijn email lezen, maar daar krijg ik nu ook dezelfde foutmelding. Gek genoeg kan ik wel via Outlook nog mail lezen, maar ik wil dat mijn webmail ook werkt, want met Outlook heb ik in het verleden andere problemen gehad.
@Johnsiepers schreef:Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik kon nog even op mijn telefoon mijn email lezen, maar daar krijg ik nu ook dezelfde foutmelding. Gek genoeg kan ik wel via Outlook nog mail lezen, maar ik wil dat mijn webmail ook werkt, want met Outlook heb ik in het verleden andere problemen gehad.
Als Ziggo mail via Outlook nog wel goed gaat, dan lijkt het erop dat alleen de 'voorkant' problemen heeft.
Zojuist nog in gelogd op mijn Ziggo's webmail en dat werkt goed.
Misschien heeft Ziggo niet alle email problemen van gisteren kunnen oplossen. Een Ziggo mod zal waarschijnlijk vandaag ( of morgen ) hier langs komen en kan u hopelijk meer vertellen. Maar misschien werkt uw Ziggo mail, in de tussentijd weer.
Hey @Johnsiepers en welkom hier op de Community!
Ik snap dat je navraag doet als het opeens niet meer lukt om gebruik te maken van webmail vanuit het buitenland. De foutmelding die je ziet verschijnen is bij ons bekend. Als het goed is, is het sinds 13.25 weer mogelijk om gebruik te maken van webmail. Ik ben benieuwd of dit ook jouw ervaring is, laat je het weten?
Hoi Mariska, ja, ik kan webmail weer gebruiken. Zowel op mijn laptop als mijn telefoon. Bedankt en groeten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.