Shovel1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Webmail password reset werkt niet.

Ik ben mijn password van mijn upcmail account kwijt. Als via Mijnziggo inlog en Producten-Internet kies, staat er bij Ziggo Mail alleen dat ik een nieuw e-mailadres kan maken. Mijn bestaande adres staat er niet bij.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het emailadres er tussen haakjes achter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Goedemorgen @Shovel1 en welkom hier op onze commmunity!

Knap lastig dat je je wachtwoord kwijt bent en daarmee vastloopt om je emailadres te gebruiken 😞
Niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk!

Ik vermoed dat je upcmail account gekoppeld was aan een abonnement dat je eerder hebt opgezegd. Ook omdat je aangeeft dat je het niet meer terugziet onder je Producten in Mijn ZIggo.Normaal gesproken verdwijnt het emailadres daarna ook na 6 maanden, maar in sommige gevallen is dat abusievelijk actief gebleken. Je kunt er dan nog gebruik van maken, maar het niet meer beheren wanneer je bijvoorbeeld een wachtwoord kwijt bent. Onlangs zijn ook de oude emailadressen die nog actief stonden, maar waar geen abonnement meer aan gekoppeld was verwijderd. 

Je kunt met je nieuwe klantnummer wel een nieuw @Ziggo emailadres aanmaken als je wilt. Hier lees je hoe je dat doet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Renata Bij een eerdere overgang naar een nieuw Mijn Ziggo zijn een aantal mailadressen wel gekoppeld gebleven aan het Mijn Ziggo, maar alleen niet zichtbaar meegekomen naar het nieuwe Mijn Ziggo.

Deze kunnen wel weer zichtbaar gemaakt worden in Mijn Ziggo.

 

Mogelijk kun je zien of het mailadres of dit onder een oud Mijn Ziggo viel of toch onder het huidige?

 

@Shovel1 Heb je je emailadres ingevuld achter je huisnummer tussen haakjes?

Uitgelicht topic