Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel. Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten, laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ad5 wrote:Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel. Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten, laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?
Probeer het volgende
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Telefoon opnieuw starten?
Hey @Ad5. Hoe gaat het nu? 🙂
Helaas. Ook na het opnieuw opstarten geen webmail. Nog hetzelfde probleem. Bij aanklikken webmail icoontje komen midden in beeld wel drie grijze bolletjes in beeld. Dit is volgens mij wel het teken dat er iets geladen wordt, maar het scherm blijft wit
Waarom niet gewoon een Mail App gebruiken op de telefoon ipv webmail te gebruiken. Dat is veel handiger.
@Ad5 wrote:Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel. Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten, laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?
Probeer het volgende
Bedankt alle reageerders. Gelukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.