1
Vraag
2
Reacties
Ad5

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Webmail laadt niet op Android telefoon

Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel.  Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten,  laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Ad5 wrote:

Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel.  Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten,  laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?


Probeer het volgende


  • App icoontje ingedrukt houden tot drop down mene verschijnt
  • Tik app infor
  • Maak geheugen leeg
  • Leeg cache

    Probeer nogmaals in Webmail te komen, werkt dit nog niet herhaal stappen tot Leeg cache, start nu de telefoon opnieuw op, na opnieuw opstarten 1 min wachten en weer proberen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Telefoon opnieuw starten?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Ad5. Hoe gaat het nu? 🙂 

Ad5
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas. Ook na het opnieuw opstarten geen webmail. Nog hetzelfde probleem. Bij aanklikken webmail icoontje komen midden in beeld wel drie grijze bolletjes in beeld. Dit is volgens mij wel het teken dat er iets geladen wordt, maar het scherm blijft wit 

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Waarom niet gewoon een Mail App gebruiken op de telefoon ipv webmail te gebruiken. Dat is veel handiger.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Ad5 wrote:

Webmail laadt niet meer op android telefoon. Chrome besturing. 14 dagen geleden werkte het nog wel.  Blijft nu wit scherm en icoontje bovenin blijven zichtbaar. Icoontje van bv mijn ziggo werkt wel. Bij klikken op webmail, zie je wel de laadbalk, maar er verschijnt niets op beeldscherm. Op andere apparaten,  laptop ed werkt webmail wel. Wat is hier aan de hand?


Probeer het volgende


  • App icoontje ingedrukt houden tot drop down mene verschijnt
  • Tik app infor
  • Maak geheugen leeg
  • Leeg cache

    Probeer nogmaals in Webmail te komen, werkt dit nog niet herhaal stappen tot Leeg cache, start nu de telefoon opnieuw op, na opnieuw opstarten 1 min wachten en weer proberen.
Ad5
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt alle reageerders. Gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic