Ik ben zo dom geweest aan mijn profielpagina wat te willen toevoegen, jeweetwel: adres enzo. Nergens voor nodig natuurlijk. Dat heb ik geweten: als ik nu mijn webmail (op de foon) wil openen, kom ik op die profielpagina, maar niet verder dan dat. Het lijkt of ik ingevoerde gegevens nog moet opslaan, maar het knopje 'opslaan' helpt me niet verder. Ook het knopje 'afbreken' niet. Rechts bovenin is er een menuutje. Dat kan ik aanklikken, en daarna kan ik o.a. kiezen voor 'e-mail'. Ik leg daar de vinger op, er kleurt wat roodbruin, maar er gebeurt niets.
De vraag: wat is hier aan de hand?
N.B. Op mijn computer (Outlook) werkt de mail wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Toch gelukt: na verwijdering van de koekjes (zoals ik laatst Google Translate zag zeggen).
Meteen een volgende vraag:
hoe voeg ik mijn ziggomsilaccount toe aan mijn gmailaccount? Het moet kunnen, maar ik krijg steeds een foutmelding.
Vreemd dat je het dialoogvenster voor de persoonlijke gegevens c.q. contactgegevens in webmail niet kunt sluiten. Ik kan de rest van je tekst niet helemaal volgen, ik weet niet welk menu je bedoelt. Je kunt een screenshot maken en hier plaatsen om e.e.a. te verduidelijken. Mogelijk helpt het om de sitegegevens (o.a. cookies) te wissen in de browser en opnieuw in te loggen via deze link.
Je kunt overigens het beste een account voor je e-mailadres aanmaken in de mailapplicatie op je smartphone, hierop van webmail gebruik maken is nogal omslachtig. Je kunt de reeds geïnstalleerde mailapplicatie gebruiken of Outlook downloaden via de App Store (iOS) of Play Store (Android).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd dat je het dialoogvenster voor de persoonlijke gegevens c.q. contactgegevens in webmail niet kunt sluiten. Ik kan de rest van je tekst niet helemaal volgen, ik weet niet welk menu je bedoelt. Je kunt een screenshot maken en hier plaatsen om e.e.a. te verduidelijken. Mogelijk helpt het om de sitegegevens (o.a. cookies) te wissen in de browser en opnieuw in te loggen via deze link.
Je kunt overigens het beste een account voor je e-mailadres aanmaken in de mailapplicatie op je smartphone, hierop van webmail gebruik maken is nogal omslachtig. Je kunt de reeds geïnstalleerde mailapplicatie gebruiken of Outlook downloaden via de App Store (iOS) of Play Store (Android).
Lukt me niet, zo'n screenshot. In elk geval zie ik bovenin rechts op die profielpagina een figuurtje van 3x3 blokjes, dat me naar iets brengt wat op een menu lijkt. Daarin, links bovenaan staat 'Mail'. En daar blijf ik (ook) steken.
Toch gelukt: na verwijdering van de koekjes (zoals ik laatst Google Translate zag zeggen).
Meteen een volgende vraag:
hoe voeg ik mijn ziggomsilaccount toe aan mijn gmailaccount? Het moet kunnen, maar ik krijg steeds een foutmelding.
Ik bedoel natuurlijk ziggomailaccount.
Ik begrijp nu welk menu je bedoelt, ik zie dit zelf echter links i.p.v. rechts bovenin. Fijn om te lezen dat webmail weer naar behoren werkt na verwijderen van de cookies.
Wat betreft Gmail: welke foutmelding zie je? Een eerdere update veroorzaakte problemen met POP3/IMAP-accounts welke in een latere update zijn verholpen, zie ook dit artikel. Via de App/Play Store kun je controleren of Gmail up-to-date is. Je hoeft overigens niet van Gmail gebruik te maken, je kunt ook van de ingebouwde mailapplicatie van Android/iOS gebruik maken.
Dankuwel. Ik ga nog wat op onderzoek uit.
Dat is prima, laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.