1
Vraag
2
Reacties
CS

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Webmail bijlage downloaden lukt niet: Sessie verlopen

ziggo webmail downloaden bijlagen of bericht zelf werkt niet meer. telkens de volgende foutmelding: sessie verlopen opnieuw inloggen

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes

Welk antivirus gebruik je?

Meestal komt het door een onjuiste blokkade van een verbinding door een antivirus.

CS
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik al vele jaren Avast Antivirus.

CS
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

en voor de volledigheid: ik gebruik ook al jaren de Avast Secure Browser.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes
CS
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik nooit Chrome of Edge. Hierop heb ik webmail dus niet geprobeerd. Ik heb wel op een andere computer hier thuis ingelogd en webmail gestart. Op die andere laptop werkt webmail wel normaal. Mag ik hieruit concluderen dat er iets aan de instellingen van mijn laptop is veranderd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes

Geen idee, het kunnen tig mogelijke oorzaken zijn.

CS
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

nogmaals geprobeerd om op andere laptop webmail te gebruiken. Nu krijg ik hier ook de melding "Your session expired. Please login again" als ik probeer een bericht of een bijlage op te slaan, terwijl het 2 dagen geleden nog wel werkte.

Het enige dat er op die laptop is gebeurd, is dat Avast Cleanup en Avast Driver Updater problemen hebben opgelost. Hebben zij nu ook een nieuw probleem geschapen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes

Het zou kunnen, je ziet vaker vreemde problemen met antivirussen die te strak staan.

Verwijder Avast eens met dit programma: Verwijderingsprogramma Avast | Download Avast Clear | Avast

en kijk of het dan wel lukt?

Windows blijft prima beveiligd, want Defender neemt vanzelf de beveiliging over.

CS
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na verwijdering van Avast Antivirus was het probleem nog hetzelfde, dus hiet zit niet de oplossing.

Ik heb gdisteravond nog geprobeerd in te loggen in ziggo webmail via Edge. Ik kwam niet verder dan het inlogscherm dat constant aan en uit bleef knipperen. Zit het probleem toch bij Ziggo? Ik ben ded draad kwijt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes